Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Satser på at jeg når at montere den nye undertail inden arrangementet Den burde lande i morgen eller fredag, så der skulle være gode muligheder!/bo
Citat fra: Bo efter August 03, 2011, 09:58:12 amSatser på at jeg når at montere den nye undertail inden arrangementet Den burde lande i morgen eller fredag, så der skulle være gode muligheder!/boBetyder det ekstra frihøjde over baghjulet så du kan tage hende den kornfede (som man ved har alle de lækre veninder)?
Citat fra: skurkenfradallas efter August 03, 2011, 12:24:27 pmCitat fra: Bo efter August 03, 2011, 09:58:12 amSatser på at jeg når at montere den nye undertail inden arrangementet Den burde lande i morgen eller fredag, så der skulle være gode muligheder!/boBetyder det ekstra frihøjde over baghjulet så du kan tage hende den kornfede (som man ved har alle de lækre veninder)? HA HA Du missede vist den post hvor jeg utvetydigt kaldte "hende den lækre" /bo
Citat fra: Bo efter August 03, 2011, 01:14:17 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 03, 2011, 12:24:27 pmCitat fra: Bo efter August 03, 2011, 09:58:12 amSatser på at jeg når at montere den nye undertail inden arrangementet Den burde lande i morgen eller fredag, så der skulle være gode muligheder!/boBetyder det ekstra frihøjde over baghjulet så du kan tage hende den kornfede (som man ved har alle de lækre veninder)? HA HA Du missede vist den post hvor jeg utvetydigt kaldte "hende den lækre" /boHvad for en post?!? .......
Så napper jeg sgu bare den LÆKRE /bo"Nogen" har pillet:
Citat fra: Bo efter August 02, 2011, 05:54:49 pmSå napper jeg sgu bare den LÆKRE /bo"Nogen" har pillet:Skurken er bare bange for han igen kommer til at kører med overvægt... derfor han piller
Citat fra: Bo efter August 02, 2011, 05:54:49 pmSå napper jeg sgu bare den LÆKRE /bo"Nogen" har pillet:Busted....
jepper,,, skal jo have mere styr på det camera... men dennegang vil jeg vide ruten.... ventede jo sidst på tømmerupvej... der kom i så ikke forbi
Jeg kan måske hjælpe, men da det er en lørdag kan jeg risikere at blive trukket på job Jeg har ikke noget ekstra udstyr....