Kære forum,
HJÆLP!Min kære nabo Thilde har fået afsat en veninde (Tine - billede) som nu skal giftes en gang i September. Inden da har jeg lovet at køre en tur med hende i forbindelse med hendes polterabend (det ved hun naturligvis ikke... shhhhh!!!)
lørdag d. 20 August kl. 10.30-12.30. Jeg har i den forbindelse brug for min 12 (gerne flere) motorcykler som har lyst til at køre tur med de 12 veninder som skal med rundt.
Turen kommer sandsynligvis til at gå fra Gentofte til centrale Frederiksberg ad omveje og tage ca. en time.
Vi mødes på parkeringspladsen foran IKEA i Gentofte (Nybrovej 2, 2820 Gentofte) kl. 10.30 og kører til afhentningsadressen (Violvej 25, 2820 Gentofte) 20 min. senere så vi kan være fremme ved pigerne kl. 11.00 og er færdige med turen på Fr.berg kl. 12.30.Pigerne vil sørge for noget kaffe mv.
- 10.30 - Mødes v. IKEA i Gentofte på Nybrovej 2
- 10.50 - Kører til afhentningsadressen Violvej 25 i Gentofte (ankomst kl. 11.00)
- 11.30 - Turen starter
- 12.00 - Tissepause på Langelinie
- 12.10 - Turen fortsætter
- 12.30 - Ankomst ved Dyrlægevej 10 på Fr.berg v. KU Lifes bibliotek
- Efter - Svingtur/frokost?!?
Når i melder jer til - skriv da venligst hvilket udstyr i kan tage med til jeres passager. Jeg ser naturligvis helst at alle har hjelme og handsker. HUSK at give mig besked hvis i bliver forhindrede i at komme. Turen kommer naturligvis til at afhænge af vejret.KOM FRISK!!!
Deltager som chauffør (el. back-up):Skurkenfradallas (Jakob) - Hjelm+HandskerBo - Hjelm+HandskerGregers - Hjelm+HandskerChr. Lunøe - Hjelm+Handsker (Ikke på forum)Flemming L - Hjelm+HandskerSørenF - Hjelm+HandskerFætter Peter - Hjelm+Handsker (Ikke på forum)Salman - Hjelm+ Handsker (MCG)Adam T - Hjelm+Handsker (MCG)Rolf - Hjelm+Handsker (MCG)CarstenR - Hjelm+HandskerBjarke - Hjelm+Handsker (MCG)Deltager som larm/showoff:ThomZ - Kan tage ekstra hjelm medBanditBikerBabe K (MCG - Adrians kæreste)EgeboBasler - Kan tage ekstra hjelm og handsker medVildand - Kan tage ekstra hjelm og handsker med (MCG)CarstenTM - Kan tage ekstra hjelm og handsker med (MCG)PeterZRN_sportPedersenDeltager måske:Stig L (MCG)johnny M (MCG)Stevns - Hjelm+HandskerKimolenz (Ikke SVrider medlem)AmagerDKRolf - TVKKim Skovholm - TVKHenrik306Fotograf:Langemand