Forfatter Emne: Polterabendkørsel (ca. 12 tøser omkr. 30 år) lør. d. 20 august kl. 10.30-12.30  (Læst 48746 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
hey jeg er også frisk på og være med... Kan også godt ha en bag på hvis det er... Rasmus

Hej Rasmus,

Vi er som udgangspunkt chauffører nok - men du er VELKOMMEN til at komme og drikke kaffe + lave larm!  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Stevns

• Plastikrocker
  • Your Mamma..!
Hey Skurk!

Efter dette arrangement, ville det så ikke være på sin plads at valfarte til Ballerup og bore en FlæskeKutter som er set i området.

Derefter en svingtur gennem skoven.

Mvh

Stevns
Stevns

Nietzsche: "God is dead"
God: "Nietzsche is dead"

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
Hey Skurk!

Efter dette arrangement, ville det så ikke være på sin plads at valfarte til Ballerup og bore en FlæskeKutter som er set i området.

Mvh

Stevns

Det kunne meget vel tænkes - jeg skal dog hente noget trunteværk en gang ved 14-15 tiden som jeg skal køre MTB med og have med til housewarming hos min mor...

Måske vi bare allesammen skulle crashe min mors housewarming?  :lol: Det er jeg sikker på at hun ville synes rigtigt godt om... Eller noget...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
Hey Skurk!

Mvh

Stevns

Det kunne meget vel tænkes - jeg skal dog hente noget trunteværk en gang ved 14-15 tiden som jeg skal køre MTB med og have med til housewarming hos min mor...

Måske vi bare allesammen skulle crashe min mors housewarming?  :lol: Det er jeg sikker på at hun ville synes rigtigt godt om... Eller noget...

Jeg har allerede en housewarming og en navngivning (dåb) efterfølgende, så kan da sagtens nappe en housewarming til ;-)

/bo
MC-løs :-/

Basler

• Roadracer
  • Alexander
Til orientering så er "CWS82 (Claus)" Hvide sv650 blevet stjålet, så tror ikke han kører på lørdag. Bare en opdatering til listen. Evt hold et vågent øje med den. Stjålet i NV.

//Basler

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
Til orientering så er "CWS82 (Claus)" Hvide sv650 blevet stjålet, så tror ikke han kører på lørdag. Bare en opdatering til listen. Evt hold et vågent øje med den. Stjålet i NV.

//Basler

Good point - godt vi har ekstra chauffører... Har fjernet ham fra listen.

Cws84

• Roadracer
  • Sv 1000 s
jaaa som i nok ved er min mc jo væk.. Havde tilmeldt mig med på denne tur, men det må  jeg jo altså aflyse, jeg håber i får en super tur uden det hvide lyn og mig :-)

Go tur!
Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
jaaa som i nok ved er min mc jo væk.. Havde tilmeldt mig med på denne tur, men det må  jeg jo altså aflyse, jeg håber i får en super tur uden det hvide lyn og mig :-)

Go tur!

Hvis du forsat vil med er jeg sikker på vi har nok cykler til at der er plads til dig. Ved godt det ikke er nær det samme som at køre selv, men kunne jo være hyggeligt trods alt   :wink:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin

Go tur!

Hvis du forsat vil med er jeg sikker på vi har nok cykler til at der er plads til dig. Ved godt det ikke er nær det samme som at køre selv, men kunne jo være hyggeligt trods alt   :wink:

Det er korrekt - der burde være plads!

Basler

• Roadracer
  • Alexander

Go tur!

Det er korrekt - der burde være plads!

Det håber jeg du vælger Claus :D ..

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N

[/quote]

[/quote]

Gir du de piger nr....   så du har styr på dem  :innocent:
nu med yamaha fz1 2008

Cws84

• Roadracer
  • Sv 1000 s
jeg tror altså jeg melder pas, sorry
Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!

Smith

• Roadracer
Jeg er desværre bortrejst den kommende weekend, så det bliver et pas fra mig :undecided:

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
Jeg er desværre bortrejst den kommende weekend, så det bliver et pas fra mig :undecided:

Næste gang så :-)

Smith

• Roadracer
Næste gang så :-)
Roger that!
Stakkels de bagerste i feltet hvis i bliver små 30 stykker. Bare da vi kørte ca. 10 til mit arrangement var der efter sigende en liflig duft af benzin på de bagerste rækker :mrgreen: Men for pokker i får en fed tur :)