Har også kun suveræne erfaringer med den butik.
Købte ninjaen og en del andre ting derude, og servicen har altid været helt i top. Eneste problem er at butikken ligger så langt væk fra mig
Kan varmt anbefales. Steven og hans makker i butikken Ullr er nogle flinker fyre. Servicen er helt i top derude.
De tager sig tid til den enkelte kunde, og er egentlig ret ligeglade med hvor lang kø der så end måtte opstå. Man kan godt mærke at de virkelig brænder for deres job, og det er uden at der behøver at stå dollartegn i øjnene på dem.
De fik da også set mig et par gange derude, da jeg ikke rigtig kunne finde ud af om jeg skulle købe en brugt Fireblade eller en ny ZX6R.
Steven sagde fra start, at jeg ville få mest sjov ud af Ninjaen da den var nemmere at udnytte på småvejene.
Nå men der stod stadig Fireblade i knolden på mig, da jeg var solgt efter en prøvetur (det rykkede bare). Firebladen var en kommisionscykel, så den stod ikke til at kunne handles for jyde...
Jeg slog det ud af hovedet for en stund, og blev så enig med mig selv om, at det egentlig kunne være ret fedt med en helt ny cykel. Så da SV´eren blev solgt den 14. oktober ringede jeg fluks til Steven og bad ham sætte et "solgt" skilt på Ninjaen.
Mandagen efter var det min.
Han morede sig noget over, at han i sidste fik mig overbevist om, at Ninjaen var et godt valg....
Jeg kan kun være enig med ham der. Den kører som en drøm, og er rigelig "vild" til mig.
Stevens Mc Shop får 5 swedish-keys ud af 5.