Det lyder dælme super Sajmon!
Jeg vil jo gerne vide alt hvad der er at vide omkring mit SVin, for at kunne forkæle dyret så meget som muligt! Men realistisk set, så er der jo bare nogen ting der er bedst efterladt til Ib & Co. fra FA...
I første omgang ville jeg personligt blive taknemmelig for en gennemgang af hele motorcyklen. Hvor sidder de forskellige motordele, hvad kan man selv skifte, hvordan gør man, er der ting man bør være ekstra varsom med og hvad bør man skifte/opgradere. Har selv rodet med den simple opgave at skifte vindskærmen inden jeg tog på ferie, hvilket tog væsentlig længere end planlagt, da jeg ikke var klar over at det var nødvendigt at skille hele lygten ad og hive stikkene fra hinanden.
Er meget nysgerrig efter at vide noget mere om mekanikken, opsætningen og især placering og adgang til de forskellige dele på cyklen. Manualen viser selvfølgelig en del, men det kunne være fedt at se og opleve det "first hand".
Ligeledes ville jeg gerne rengøre nogle flere områder af cyklen helt til bunds, men er i tvivl om hvor hårdt man kan gå til værks og hvilke plejemidler der skal bruges efterfølgende.
Så det er vel i bund og grund den idiotsikre "ABC af SVinet" jeg efterlyser.