Forfatter Emne: Mondux vs IF ?!?  (Læst 9812 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik306

• Sandt SVin
Mondux vs IF ?!?
« Svar #15 Dato: Juli 18, 2011, 08:57:07 pm »
Jeg har en kæde på baghjulet når jeg er hjemme, sammen med 2 skivelåse, som jeg altid bruger når jeg er ude. Den ene, Oxford på forbremsen og en Kryptonite på bagbremsen. Jeg ville aldrig stole på ratlåsen alene efter at have set hvor nemme de er at stjæle!
Ydermere sætter jeg ofte skivelåsen på bagbremsen sådan at cyklen ikke kan trilles fremad og dermed vælte hvis der er en idiot der skubber til den bagfra...
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Henrik306

• Sandt SVin
Mondux vs IF ?!?
« Svar #16 Dato: Juli 18, 2011, 08:57:50 pm »
Låsene kan i øvrigt ligge under sædet når man er ude og køre...
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
Sv: Mondux vs IF ?!?
« Svar #17 Dato: Juli 18, 2011, 11:47:25 pm »
Hej Martin

Jeg undrer mig lidt at du intet "dårligt" kan finde om Mondux, jeg synes næsten at det er umuligt at finde noget som IKKE får faresignalerne til at lyse.
Har selv været tæt på at tegne forsikring der flere gange, men alle de sager jeg har læst hvor det lader til, at man er på røven, såfremt skaden sker, ja det har fået mig til at lade være. Selskabet er det samme som før hed Rasmussen Assurance... søg på det og bliv skræmt :)

Nåh ja så er der det faktum at jeg har en ven der har arbejdet der da det hed Rasmussen, og han har bekræftet hvordan selskabet er nogle "svin" jf. hans udtalelser.
Så en billig præmie er intet værd i min verden, hvis man ikke med sikkerhed kan regne med dækningen.

Så mit råd er, find noget andet. Jeg kan varmt anbefale at du kontakter QBE http://www.qbenai.com/ de har dækninger som er rigtig fine og er agenter for verdens største forsikringsmæglere Loyds. Og deres priser er på Mondux Nivea.
Sabina her vil kunne give dig en god pris er jeg overbevist om, det kunne hun give til mig nemlig :)

Sabina Zaki Alberts
Jr. Underwriter
QBE Nordic Aviation Insurance A/S
QBE European Operations

Direct: +45 33 45 03 95 Fax: +45 33 13 06 01
Email: sabina.zaki.alberts@dk.qbe.com
Visit us on the web at www.qbenai.com

MKN

• Sandt SVin
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Mondux vs IF ?!?
« Svar #18 Dato: Juli 19, 2011, 12:26:07 am »
Hej Martin

Jeg undrer mig lidt at du intet "dårligt" kan finde om Mondux, jeg synes næsten at det er umuligt at finde noget som IKKE får faresignalerne til at lyse.
Har selv været tæt på at tegne forsikring der flere gange, men alle de sager jeg har læst hvor det lader til, at man er på røven, såfremt skaden sker, ja det har fået mig til at lade være. Selskabet er det samme som før hed Rasmussen Assurance... søg på det og bliv skræmt :)

Nåh ja så er der det faktum at jeg har en ven der har arbejdet der da det hed Rasmussen, og han har bekræftet hvordan selskabet er nogle "svin" jf. hans udtalelser.
Så en billig præmie er intet værd i min verden, hvis man ikke med sikkerhed kan regne med dækningen.

Så mit råd er, find noget andet. Jeg kan varmt anbefale at du kontakter QBE http://www.qbenai.com/ de har dækninger som er rigtig fine og er agenter for verdens største forsikringsmæglere Loyds. Og deres priser er på Mondux Nivea.
Sabina her vil kunne give dig en god pris er jeg overbevist om, det kunne hun give til mig nemlig :)

Sabina Zaki Alberts
Jr. Underwriter
QBE European Operations

Hej.

Jeg kan finde 2 artikler om en gut der fik stjålet sin bil tilbage i 07 og måtte kæmpe et år med at få pengene, samt en sag om en Smart forhandler der fik højere regning end forventet 

Jo der ringer sku nogle alarm klokker hos mig, men hvorfor kan jeg ikke finde flere sager end disse to, hvis firmaet er så dårligt? Jeg er sindsygt meget i tvivl. Specielt fordi flere herinde fra også er forsikret hos Mondux.

Som jeg læser det, er QBE akkurat det samme som Mondux, rent firma mæssigt. De formidler begge forsikringer via Lloyds of London. For mig at se, er der ikke forskel på deres forsikringer, men selvfølgelig kan behandling af kunderne være helt anderledes, som du selv refererer til.

Jeg er et stort spørgsmålstegn... Help me out?
« Senest Redigeret: Juli 19, 2011, 07:27:09 am af MartinN86 »
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #19 Dato: Juli 19, 2011, 10:00:50 pm »
nondux har ikke noget med lloyds at gøre mere.( har været uafhængige i et års tid. for 2 sæsoner siden var QBE bag mondux. QBE var næsten umulige at få fat i dengang da jeg ville opsige min forsikring. har stadig mondux på datterens maskine da de vil have 4000 og alle andre 13 til 18500.  :hand:
har ikke hørt at det skulle være svært at få erstatning hos dem( men har jo heller ikke haft brug for dem)
 google hvilket som helst selskab for dårlige anmeldelser og du skal nok finde nogen  :wink:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

MKN

• Sandt SVin
Mondux vs IF ?!?
« Svar #20 Dato: Juli 20, 2011, 12:09:54 am »
Hej Martin

Sabina Zaki Alberts
Jr. Underwriter
QBE European Operations

Kan lige berette at jeg fik tilbuddet fra Sabina i dag, og de skulle have mellem 9500-12500 inkl fuld kasko for den samme maskine som jeg skal give 3800 for hos Mondux.

Så det bliver Mondux. Tak for hjælpen ellers :-)
« Senest Redigeret: Juli 20, 2011, 08:37:42 am af MartinN86 »
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #21 Dato: Juli 20, 2011, 06:28:39 pm »
Nu ved jeg godt du har besluttet dig, men jeg vil for en god ordens skyld gøre opmærksom på http://www.trustpilot.dk/review/mondux.dk

Ikke én positiv anmeldelse. De længere beskrivelser af oplevelserne med Mondux' metoder får alle mine røde lamper til at blinke og bullshit-metre op på 11.

En billig forsikring kan hurtigt blive dyr.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

MKN

• Sandt SVin
Mondux vs IF ?!?
« Svar #22 Dato: Juli 20, 2011, 08:02:58 pm »
Nu ved jeg godt du har besluttet dig, men jeg vil for en god ordens skyld gøre opmærksom på http://www.trustpilot.dk/review/mondux.dk

Ikke én positiv anmeldelse. De længere beskrivelser af oplevelserne med Mondux' metoder får alle mine røde lamper til at blinke og bullshit-metre op på 11.

En billig forsikring kan hurtigt blive dyr.

Jeg er bekendt med de negative kommentarer om Mondux rundt omkring på nettet og er selvfølgelig stadig på mærkerne.

Jeg har dog snakket med med en gammel klasse kammerat, som via sit erhverv som bilsælger, har haft masser af kontakt med både Mondux og QBE. Han har ikke noget at indvende i mod dem, hverken direkte gennem forhandleren, eller kunder som har haft skadessager. De har udbetalt til punkt og prikke når der har været noget, så det kan jeg kun se som et positivt punkt.

Indtil jeg har modtaget cyklen, holder jeg markedet åbent. Men de er klart billigst af alle jeg har undersøgt hos.

Blå

• Søndagskører
  • **
« Svar #23 Dato: Juli 22, 2011, 09:14:51 pm »
Min kammerat har Mondux, og han har desværre lige fået stjålet sin blå SV650 her i starten af Juli - stakkels knægt! Så jeg kan desværre snart tale om erfaring med Mondux. Hvis i husker mig på det vil jeg meget gerne holde jer opdateret omkring sagen. Jeg har nemlig også hørt meget forskelligt.

//Blå

MKN

• Sandt SVin
Mondux vs IF ?!?
« Svar #24 Dato: Juli 22, 2011, 09:48:50 pm »
Min kammerat har Mondux, og han har desværre lige fået stjålet sin blå SV650 her i starten af Juli - stakkels knægt! Så jeg kan desværre snart tale om erfaring med Mondux. Hvis i husker mig på det vil jeg meget gerne holde jer opdateret omkring sagen. Jeg har nemlig også hørt meget forskelligt.

//Blå

Surt! Hold os opdateret og så held og lykke!

Sortberg

• Roadracer
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
« Svar #25 Dato: Juli 22, 2011, 10:02:02 pm »
Hej derude.

Jeg har her til morgen netop fået nye tilbud på min kommende SV1000.

IF skal have 8000kr ligeud for en 05'er med fuld kasko.

Mondux - Samarbejder med IF, skal have 3800kr.

Inden nogen poster opslaget fra finanstilsynet om Mondux vil jeg spørge jer. Kender i nogen, der har været i problemer hos Mondux? Jeg har simpelthen ikke kunne støve en tråd eller post op, hvori der står at Mondux skulle have snydt sine kunder for udbetaling af penge ifb. med skade på motorcykel eller bil.

Da det alligevel er en god sjat penge jeg kan spare, ville jeg være villig til at give Mondux et forsøg, men vil heller ikke risikere at stå med katten i sækken hvis jeg skulle være så uheldig at lave en skade.

Giv lyd fra jer!

/Martin N
Forstår ikke du skal give så meget mere hos IF, har du undersøgt at flytte alle dine forsikringer der over? Nogle gange kan det godt svare sig, at inbo bliver 600 kroner dyrere, hvis mc forsikringen bliver 1500 billigere