Danmarks hyggeligste forum - så lange man ikke prøver at rette på en af "the boys"...
Nemlig - men du skal ikke undre dig - Claus er bare ikke bedre end det til at formulere sig verbalt.....
UNDSKYLD SPAM !!!!!!!!
Pas nu på Jesper, mindes at der var noget med at der blev lavet en tråd her inde som det kun var du og jeg der kunne skrive i, og så vidt jeg ved er den tåd blevet slettet efter at DU skrev til en Admin om at du ikke længere syntes det var sjovt, og at du ikke kunne svare fra dig Jesper, tror måske ikke lige du er den rette til at bestride mine verbale, evner.
jeg magter da i det mindste at omsætte det mennesker de siger til mig fra teori til praksis, imodsætning til dig, ydre mere har jeg en teknisk viden samt jeg ikke er et lille pivedyr der, der skriver PM til den jeg skriver med på et forum eller til de forskellige Admins der er her inde Jesper.
såå som jeg ser det har du hverken tjent eller fortjent retten til at udtale dig.
Hvad angår min respons i det her enme så ser jeg ikke at Pedersen ( som jeg i øvrigt ikke ved hvem er lige på stående fod ) gør noget forkert da han styrter ud over det måske går for stærkt iforhold til egne evner, dæk slid osv, hvilke jeg ikke kan og vil udtale mig om.
men det jeg skrev var at hvis man udtaler sig om noget teknisk omkring at køre bane, ville det nok være en meget god ide at man har belæg samt styr på hvad det faktisk er man skriver, og Sperik skriver at det er vigtigt at holde motor omdr i området mellem max moment og max HP, det er da også rigtigt nok når man vil have motoren til at yde trække eller hvad fanden man nu kalder det, men det er på ingen måde rigtigt hvis man vil bruge motoren til at bremse med, der er det netop med at afstemme den fremad rettet energi, til det gear hvor den bremser mest, ud fra at bagdækket ikke ret gerne skulle slippe, samt at man bremser nok mens man ikke mister, for meget momentum ind og igennem svinget.
Men Jepser det er jo ikke noget du ved fantastisk meget om, eftersom der er små piger med minimum bane erfaring der køre rundt om dig i cirkler på deres gamle 400 ccm.