Forfatter Emne: mit lille styrt på knutten  (Læst 23962 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pedersen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #1 Dato: Juli 17, 2011, 07:57:05 pm »
 :facepalm:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #2 Dato: Juli 17, 2011, 08:50:10 pm »
Er det helt reglementeret selv at samle geden op, og oven i hatten køre videre(!!??? :shock: ) uden at fedte i pit og se efter løse stumper, læk, lort og lagkage?   :shock: :shock:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #3 Dato: Juli 17, 2011, 11:31:53 pm »
Bortset fra det: God video. Godt at se at mit "nemesis-sving" kan køres med + 100 km/t. Det skal jeg huske til d. 30. August :mrgreen:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

pedersen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #4 Dato: Juli 18, 2011, 01:48:55 pm »
Jo niels det har du ret i . Men Jeg tjekkede også geden inden Jeg kørte videre crash padden tog det hele og ingen ridser på motoren . Så er det bare at komme afsted igen  [afrolh|

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #5 Dato: Juli 19, 2011, 09:05:24 pm »

Har du selv en idé til hvorfor den "smuttede" ?

xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #6 Dato: Juli 19, 2011, 09:57:38 pm »
For mig ser det ud til Bo er for ivrig og går for tæt ind = forhjulet mister grebet...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #7 Dato: Juli 19, 2011, 10:14:18 pm »
For meget brems og nedlægning samtidig...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #8 Dato: Juli 19, 2011, 11:09:28 pm »
Hvorfor ligger den o/min tæller ikke i arbejdsområdet hele tiden - bliver koblingen trukket under nedgearingerne ?
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

pedersen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #9 Dato: Juli 20, 2011, 12:53:10 pm »
mit fordæk var godt slidt . havde en go kant ud over dækket  :lol: har taget svinget noget hurtigere dagen før .så man kan godt sige for meget forbremse/nedlæknig/talent  :orkester:   

pedersen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #10 Dato: Juli 21, 2011, 02:45:07 pm »
 Jeg bruger altid koblingen ved ned gearing

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #11 Dato: Juli 22, 2011, 08:43:50 pm »
Jeg bruger altid koblingen ved ned gearing

Ja, men jeg mener: kobler du ud og gearer flere gear ned af gangen, eller slipper du koblingen mellem hvert gear ?

Hvis du hele tiden holder o/min mellem max moment og max heste, så får du glæde af motorbremsen, og den er altid klar til max accelleration  :thumbsup:

Det kræver lidt mere gefühl på gassen, men giver de andre baghjul  :mrgreen:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #12 Dato: Juli 22, 2011, 08:56:06 pm »
Havde du tænkt dig at Bo skulle smide den i 1 gear???  :huh:

Nu trækker en ny GSXR1000 som er gearet rigeligt i 2 gear fra lave omdr. så hvis den bliver mast ned i 1 så tror jeg nu nok at Bo var blevet kastet af tidligere i klippet.  :lmao:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #13 Dato: Juli 22, 2011, 10:45:26 pm »
Havde du tænkt dig at Bo skulle smide den i 1 gear???  :huh:

Nu trækker en ny GSXR1000 som er gearet rigeligt i 2 gear fra lave omdr. så hvis den bliver mast ned i 1 så tror jeg nu nok at Bo var blevet kastet af tidligere i klippet.  :lmao:

Hvis man vil køre ræs, så holder man elastikken mellem max moment og max heste HELE tiden.
Ellers vinder man ikke...

Hvad Bo gør og hvilket gear han vælger er jeg ikke herre over, men du/i forstår nu nok hvad jeg mener alligevel.

Og engang imellem smider man dyret ved et uheld - enten har man lavet en bette fejl, eller osse har man strammet elastikken en anelse for hårdt  :thumbsup:

Check selv videoen en ekstra gang, og hvis der havde været racelogger på, så havde den såmænd osse skældt ham ud ! - man kan vel stadig lære af sine fejl, ikk ???
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: mit lille styrt på knutten
« Svar #14 Dato: Juli 23, 2011, 07:47:58 am »
Havde du tænkt dig at Bo skulle smide den i 1 gear???  :huh:

Nu trækker en ny GSXR1000 som er gearet rigeligt i 2 gear fra lave omdr. så hvis den bliver mast ned i 1 så tror jeg nu nok at Bo var blevet kastet af tidligere i klippet.  :lmao:

Hvis man vil køre ræs, så holder man elastikken mellem max moment og max heste HELE tiden.
Ellers vinder man ikke...

Hvad Bo gør og hvilket gear han vælger er jeg ikke herre over, men du/i forstår nu nok hvad jeg mener alligevel.

Og engang imellem smider man dyret ved et uheld - enten har man lavet en bette fejl, eller osse har man strammet elastikken en anelse for hårdt  :thumbsup:

Check selv videoen en ekstra gang, og hvis der havde været racelogger på, så havde den såmænd osse skældt ham ud ! - man kan vel stadig lære af sine fejl, ikk ???
Jeg ved godt hvad du mener, men en 1000ccm på knutten er ikke den optimale sammensætning, og jeg tvivler på at Bo kunne gøre det meget anderledes i gearene på den bane.  :huh:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing