SV1000/650 er i den grad nogle specielle cykler, med en helt speciel lyd som hverken Aprila, Ducatti, eller de andre V2ér har.
Er du fuld eller hva´ ???
En SV kommer da ikke i nærheden af de 2 ovennævnte - den er jo bare en mainstream V2, men dog en god en af slagsen.
God gennemprøvet japserkvali som vi kender det gennem dekaderne, men uden sjæl (og sygedage) som på nævnte Italienere.
Men du kan sgu da ikke for alvor sammenligne en totalt masseproduceret SV med Ducati og Aprilia ???
Hvis du bare er rigtig glad for din SV, eller du måske har fået lidt for meget til næsen idag, så er du tilgivet...
Ellers
Anede mig jeg måtte pensle det lidt ud.
Nu skal prisen lige med ind over, Ducatti og Aprila, er og "serie" cykler. (bare så vi er enige) Og de kan igen overgåes af en cykel som et helt team har været hen over, som så igen koster 400.000+, oven i.
Om der er sjæl eller ej i, den står for din regning.
De der er eminent, (må heller skrive at det er MINE meninger, og ikke andres), er at man med et lavt budget kan bygge sin cykel så den passer til ens kørestil. Om den så er 110+, eller 200+ km/t.
Med hensyn til lyden på SV,V2 motor, så er den, og jeg referere til ovennævnte, efter min mening, helt igennem sej og unik. Mainstream eller ej.
Hov havde nær glemt, forventer du mere respons fra mig af, så skriv pænt, sidder ikke på stoffer, eller er stiv lige nu, trods du har en anden mening om tingene end mig.