Forfatter Emne: Hvordan valgte du din SV?  (Læst 4411 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kondi

• Sandt SVin
Hvordan valgte du din SV?
« Dato: Juli 15, 2011, 02:36:21 pm »
Det er agurketid, så lad os få nogle sjove facts på bordet fra svinene herinde. Der er flere faktorer der spiller ind når man handler mc, men hvilken synes du passer bedst på dig, da du handlede din SV?
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hvordan valgte du din SV?
« Svar #1 Dato: Juli 15, 2011, 03:07:50 pm »
Min var 2 år gammel, havde kørt 2.800, havde alt i udstyr og havde holdt i egen garage hele tiden - den så ud som om den akkurat var rullet ud af butikken. Den stod til 105.000 men jeg fik den ned på 96.000...

Så det var en kombination af alder, km-stand, udstyr og pris. Prisen var i sidste ende afgørende.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
« Svar #2 Dato: Juli 15, 2011, 03:37:39 pm »
Baglygterne. Slut.

Nick

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Juli 15, 2011, 03:46:22 pm »
Pris/forsikring
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #4 Dato: Juli 15, 2011, 06:19:48 pm »
Rent overordnet valgte jeg at det skulle være en 650'er fordi de er billige både at anskaffe og i forsikring.
Det blev så lige præcis det gule lyn fordi jeg så annoncen, så på en masse andre annoncer og blev ved at komme tilbage til den her.
Havde ALDRIG troet jeg skulle ha' en gul mc, men jeg sy's bare den var voldfed og speciel, derfor.
Fik da pruttet den lidt ned i pris. Har sikkert givet overpris, men det jeg fik den til gjorde lidt ondt på sælger og jeg var/er tilfreds.

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Juli 15, 2011, 07:19:39 pm »
Den var sort  :twisted:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #6 Dato: Juli 15, 2011, 07:43:48 pm »
udsene og pris og motoren  8)

Synes sådan en SV1000N er hammerfed!!
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Juli 15, 2011, 07:47:51 pm »
I 2004 tog jeg mig endelig sammen til at få taget mc-kortet og stod overfor at skulle vælge min første mc. Jeg besluttede at jeg ville have en ny, og den skulle koste max 100k. Jeg var (og er) til sportslige mc'er, og skulle derfor finde den med de bedste køreegenskaber til under 100k.

Valget var ret enkelt. Jeg opdagede SV650S'eren, og da jeg en aften browsede billeder på nettet og så en K3'er med plov fotograferet halvt bagfra, syntes jeg det lignede noget fra manga-tegneserie og var solgt :D

Jeg hentede min SV650SK4 dagen jeg bestod køreprøven og har aldrig fortrudt mit valg. Jeg mærker stadig et lilel stik i hjertet når jeg ser en sort på gaden...
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #8 Dato: Juli 15, 2011, 07:49:30 pm »
Jeg ville bare ha´ en naked V2 med skub i, og min favorit (Morini Corsaro 1200) var for dyr.
Så det blev en ny SV1000N istedet, da elastikken var gennemtestet og forbedret igennem 10 år.
Selve cyklen synes jeg er jævnt kedelig at køre, men det opvejes af V2 elementet ;-)

Nu overvejer jeg at importere en Morini, men skal lige høre hvad Skat kunne tænke sig af ussel mammon,
inden jeg suser sydpå.
De skal sgu nok have hvad der svarer til salg af min SV i afgift  :dead:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #9 Dato: Juli 15, 2011, 08:58:59 pm »
lækker røv ... lækker lyd og så var det bare at følge mit hjerte....og det at den var super velholdt betød noget for mig....havde tænkt mig med fuld kåbe ...men den er mere "rå" med halvkåbe og plov.....
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Juli 15, 2011, 09:16:09 pm »
sv650 var udsolgt også stod der en demo model af sv1000n :D

den havde gået 167km efter min egen prøve tur
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #11 Dato: Juli 15, 2011, 09:27:04 pm »
Jeg kørte prøvetur på over 40 forskellige MC'er i 2006.

Min SV'er var den første der gav mig rislen ned af ryggen og stiv fjeder med det samme.

Og jeg elsker den stadig af hele mit hjerte.    :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Vendelboen

• Roadracer
« Svar #12 Dato: Juli 16, 2011, 11:31:54 am »
Hej
Helt klart udstyret og den fede lakering. Det lave kilometertal (12000) og prisen... Syntes at den med alt det ekstra udstyr var billig.

The ride is the objective... The destination is the excuse.

melander

• Roadracer
Hvordan valgte du din SV?
« Svar #13 Dato: Juli 16, 2011, 01:57:06 pm »
Pris, lyd og billig forsikring. ;-)
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #14 Dato: Juli 16, 2011, 09:16:40 pm »
Min første forelskelse var en gul ol´ skool i vinduet hos Suzuki på Gl. Køgelandevej i Valby tilbage i 99-00, men der gik en del år senere før jeg fik nosset mig sammen til at tage pappet. ( fik sgu nok angst efter konen blev erklæret gravid og jeg selv var fyldt 30  :shock:
Straks gik jeg på jagt efter min gule forelskelse og fandt så ud af de havde faceliftet modellen i mellemtiden og straks måtte jagten gå ind efter en sort Sv650S K4

Den billigeste fandt jeg i Tyskland på nettet, 13 dage efter jeg var blevet far blev jeg lidt far igen for en lækker cykel. Afgiften betalte jeg den kommende sommer da jeg fik solgt min ene bil.

Prisen var det primære når nu jeg vidste hvilken model, farve og årgang jeg ville have.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!