Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Svenskeren.. skal vi mødes kl 10 så ved statoil ved måløv? ligeoverfor Q8...hehe
Tjek. Per: Kommer du forbi hos mig kl. 10 - eller skal vi mødes hos Sjmon kl. 10 måske ?
Citat fra: Søren F efter Juli 15, 2011, 09:29:47 pmTjek. Per: Kommer du forbi hos mig kl. 10 - eller skal vi mødes hos Sjmon kl. 10 måske ?Jeg er frisk på at vi henter Sajmon og kører sammen derop... men min svingtur starter først i Roskilde Havn. Skal jeg hente dig kl 10 så er vi hos Sajmon 10:15 og så suser vi direkte til havnen ?
Citat fra: Per efter Juli 15, 2011, 11:54:44 pmCitat fra: Søren F efter Juli 15, 2011, 09:29:47 pmTjek. Per: Kommer du forbi hos mig kl. 10 - eller skal vi mødes hos Sjmon kl. 10 måske ?Jeg er frisk på at vi henter Sajmon og kører sammen derop... men min svingtur starter først i Roskilde Havn. Skal jeg hente dig kl 10 så er vi hos Sajmon 10:15 og så suser vi direkte til havnen ?15 minutter hjemme fra mig til havnen, er liiiige snært nok... Vær her senest 5-8min over 10 hvis vi skal nå det til 30...
Øv, hvor er jeg misundelig! Ha en super fed tur /bo
Tak for tur sving og godt selskab... Hvor meget skylder jeg johan ?