Forfatter Emne: Klar til mc ferie  (Læst 9143 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Klar til mc ferie
« Svar #15 Dato: Juli 09, 2011, 05:01:24 pm »
Husk at sætte gaffa på kåben hvor taskerne sidder, da jeg har set mange der har fået slidt hul i lakken på sådan en tur.
De kan godt se ud som om de sidder fast, men de vibrerer godt på turen og laver mærker.
Good point. Jeg fandt først dette Universal Protective Film efter jeg havde bestilt de andre emner, så jeg nåede ikke at få det med i købet. Øv. Er der nogen her som ligger inde med et ark?
« Senest Redigeret: Juli 09, 2011, 05:03:36 pm af TOB »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

TOB

• Sandt SVin
« Svar #16 Dato: Juli 09, 2011, 05:05:39 pm »
God tur TOB  [afro|  måske ses vi imorgen til skruedag... trænger til at trille lidt ... efter en hård uge med vandskaderne i KBH
Send evt en SMS om hvornår du triller ... vi kunne måske følges ad...
Den er jeg med på. Jeg smider dig en sms lidt senere i aften, så kan vi aftale nærmere :)
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #17 Dato: Juli 09, 2011, 05:16:12 pm »
Husk at sætte gaffa på kåben hvor taskerne sidder, da jeg har set mange der har fået slidt hul i lakken på sådan en tur.
De kan godt se ud som om de sidder fast, men de vibrerer godt på turen og laver mærker.
Good point. Jeg fandt først dette Universal Protective Film efter jeg havde bestilt de andre emner, så jeg nåede ikke at få det med i købet. Øv. Er der nogen her som ligger inde med et ark?

Jeg har muligvis et ark... Skal bare lige se om jeg kan finde det :)

Hvor du fra?
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

TOB

• Sandt SVin
« Svar #18 Dato: Juli 09, 2011, 06:40:05 pm »

Hvor du fra?
Vestsjælland.

Jeg tænkte på om det der til indbinding af bøger ikke kunne bruges? Er limen mon for krads på lakken?

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #19 Dato: Juli 09, 2011, 08:40:38 pm »

Hvor du fra?
Vestsjælland.

Jeg tænkte på om det der til indbinding af bøger ikke kunne bruges? Er limen mon for krads på lakken?

Har desværre ikke fundet det endnu... hvornår tager du afsted?
SV1000N K7 - V2 Power
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

TOB

• Sandt SVin
« Svar #20 Dato: Juli 09, 2011, 09:07:13 pm »
Det er helt i orden Rasmus. Led ikke mere, jeg bruger bare gaffa som Jannik sagde. Min plan er at lette tirsdag morgen.

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #21 Dato: Juli 09, 2011, 09:26:32 pm »
Det er helt i orden Rasmus. Led ikke mere, jeg bruger bare gaffa som Jannik sagde. Min plan er at lette tirsdag morgen.

Bare i orden. Hvor langtid regner du med at være væk, og hvor drager du hen ad?
SV1000N K7 - V2 Power

Brix

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: Juli 14, 2011, 06:43:40 pm »
Hey, vil lige høre hvad du synes om teltet? Overvejer at købe et magen til, da jeg står og skal bruge et telt. Godt nok den lille billige udgave, men går ud fra kvaliteten er det samme. Har du haft teltet slået op?
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

-BR-

• Sandt SVin
« Svar #23 Dato: Juli 14, 2011, 07:24:59 pm »
Hey, vil lige høre hvad du synes om teltet? Overvejer at købe et magen til, da jeg står og skal bruge et telt. Godt nok den lille billige udgave, men går ud fra kvaliteten er det samme. Har du haft teltet slået op?

Står i samme situation og vil også godt høre nærmere, synes dog begge virker lidt store i pakke størrelse med 70-78 cm i bredden men det er måske bare mig? Har ikke lige haft telt på min MC før så ved ikke hvad pakke størrelse man skal gå efter på en SV
GSX-R 600 K7

GreenDevil

• Plastikrocker
  • ZX-6 aka kællingen
« Svar #24 Dato: Juli 14, 2011, 08:41:14 pm »
Kan anbefale det her...

http://www.friluftsland.dk/default.aspx?load=main&&Data=productprops&Key=16874&show=16874

Det er blandt andet testet på fyns mc festival samt toppen af mt. blanc ;)

og så fylder/vejer det hat. Eneste ulempe i forhold til holdbarhed er at det er af 'PU belagt' typen - altså en membran på oversejlet der gør det tæt og ikke selve stoffet.. til gengæld er det 100% vandtæt, og kan i øvrigt kastes op uden pløkke i normale vejrforhold...

Min bror sværger i øvrigt til det her:

http://www.backcountry.com/black-diamond-lighthouse-tent-2-person-3-season

vejer en anelse mindre end msr teltet, og virker ikke helt så kraftigt i kvaliteten, men ellers super hvis man skal rejse let..
« Senest Redigeret: Juli 14, 2011, 08:47:14 pm af GreenDevil »
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.

Gregers

• Sandt SVin
  • I ride naked...
« Svar #25 Dato: Juli 14, 2011, 08:57:06 pm »
Jeg har lige været en uge på Bornholm med SVinet og opdagede en pudsig lille detalje med min tanktaske.
Man skal altså ikke lægge kreditkort, brobizz eller mobil i tanktasker med magnet. Troede ikke de var så kraftige, men det var de åbenbart  :brok:

Er der andre der har prøvet lignende ting? Eller findes der evt. tanktasker der beskytter mod den magnetiske effekt på diverse ting?

Rigtig go tur TOB, glæder mig til at se nogle billeder.  :cool:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Brix

• Sandt SVin
« Svar #26 Dato: Juli 15, 2011, 05:17:55 am »
Kan anbefale det her...

http://www.friluftsland.dk/default.aspx?load=main&&Data=productprops&Key=16874&show=16874

Det er blandt andet testet på fyns mc festival samt toppen af mt. blanc ;)

og så fylder/vejer det hat. Eneste ulempe i forhold til holdbarhed er at det er af 'PU belagt' typen - altså en membran på oversejlet der gør det tæt og ikke selve stoffet.. til gengæld er det 100% vandtæt, og kan i øvrigt kastes op uden pløkke i normale vejrforhold...

Min bror sværger i øvrigt til det her:

http://www.backcountry.com/black-diamond-lighthouse-tent-2-person-3-season

vejer en anelse mindre end msr teltet, og virker ikke helt så kraftigt i kvaliteten, men ellers super hvis man skal rejse let..
Også helt andre priser :|
MCG

Damage

• Gæst
« Svar #27 Dato: Juli 15, 2011, 08:52:45 am »
Jeg har lige været en uge på Bornholm med SVinet og opdagede en pudsig lille detalje med min tanktaske.
Man skal altså ikke lægge kreditkort, brobizz eller mobil i tanktasker med magnet. Troede ikke de var så kraftige, men det var de åbenbart  :brok:

Er der andre der har prøvet lignende ting? Eller findes der evt. tanktasker der beskytter mod den magnetiske effekt på diverse ting?

Rigtig go tur TOB, glæder mig til at se nogle billeder.  :cool:

Ja, det er helt korrekt, magneterne i tanktasken kan godt ødelægge kreditkort. Min kammerat prøvede det samme engang vi tog til Frankrig.  :(

Brix

• Sandt SVin
« Svar #28 Dato: Juli 16, 2011, 04:18:23 am »
PM sendt
MCG

Blå

• Søndagskører
  • **