Forfatter Emne: savner køreglæde efter banekørsel  (Læst 7265 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Cobra

• Plastikrocker
Sv: savner køreglæde efter banekørsel
« Svar #15 Dato: Juli 06, 2011, 11:05:30 pm »
det er ikke ensbetydende med at det er dårligere. Det er bare noget andet.
Lige der tror jeg du rammer hovedet på sømmet.
Det passer sammen med det med at skille banekørsel fra alm. hverdagskørsel.

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #16 Dato: Juli 06, 2011, 11:17:32 pm »
Er jeg den eneste der ikke gider og bruge penge på at køre på bane, for synes ikke rigtig det fanger mig.. Ja har været på en bane dag og ja det var sku sjovt, men så er det vist også bare det??  :dead:

Bruger heller pengene på at køre til Østrig, Ned til de fede veje med masser af sving og lækker natur ! :)

Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Juli 06, 2011, 11:49:22 pm »
Er jeg den eneste der ikke gider og bruge penge på at køre på bane, for synes ikke rigtig det fanger mig.. Ja har været på en bane dag og ja det var sku sjovt, men så er det vist også bare det??  :dead:

Bruger heller pengene på at køre til Østrig, Ned til de fede veje med masser af sving og lækker natur ! :)

Du er heldigvis ikke den eneste, ellers var der jo ikke plads til alle dybt afhængige Trackdayjunkies
 :mrgreen:

Kom hjem søndag aften sent, og søndag eftermiddag drager jeg atter afsted. Herligt at der ikke er alt for proppet
 :wink:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Nick

• Sandt SVin
« Svar #18 Dato: Juli 06, 2011, 11:51:09 pm »

Du er heldigvis ikke den eneste, ellers var der jo ikke plads til alle dybt afhængige Trackdayjunkies

Kom hjem søndag aften sent, og søndag eftermiddag drager jeg atter afsted. Herligt at der ikke er alt for proppet

:respekt:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #19 Dato: Juli 06, 2011, 11:58:12 pm »
Men bare lige et opklarende spørgsmål:
Banekørsel er det lig med Mestersvinger/grønne omgange hos Racing4fun.dk/sort, rød, blå hos TT/Most for fuld skure/Broncekursus sålænge det hele bare foregår på en lukket bane ?

I min optik er der stor forskel på køretekniske kurser og egentlige Trackdays hvor man konkurrerer med sig selv om sine omgangstider, samt venner som er tæt på og de kurser udelukkende hvor det gælder om at blive dygtigere til at håndtere vilddyret imellem benene
Jo der er sammenfald, men der er bestemt også forskel på formålet med at deltage

SV650S AK47 til gaden

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #20 Dato: Juli 06, 2011, 11:58:53 pm »

:D
SV1000N K7 - V2 Power
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #21 Dato: Juli 07, 2011, 12:02:43 am »
Banekørsel er det lig med Mestersvinger/grønne omgange hos Racing4fun.dk/sort, rød, blå hos TT/Most for fuld skure/Broncekursus sålænge det hele bare foregår på en lukket bane ?

I min optik er der stor forskel på køretekniske kurser og egentlige Trackdays hvor man konkurrerer med sig selv om sine omgangstider, samt venner som er tæt på og de kurser udelukkende hvor det gælder om at blive dygtigere til at håndtere vilddyret imellem benene
Jo der er sammenfald, men der er bestemt også forskel på formålet med at deltage

Jeps det har du ret i :) Det var en bane dag Motorcykelforum havde lavet hvor der var instruktør på. Hvor vi kørte i forskellige hold rundt på banen(jyllandsringen). Først med instruktøren som vi skulle følge og til sidst hvor de skulle følge os. :) Kørte vist 20 min ad gangen.

Men som sagt hver sin lyster  :D
SV1000N K7 - V2 Power

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: Juli 07, 2011, 12:11:42 am »

Jeps det har du ret i :) Det var en bane dag Motorcykelforum havde lavet hvor der var instruktør på. Hvor vi kørte i forskellige hold rundt på banen(jyllandsringen). Først med instruktøren som vi skulle følge og til sidst hvor de skulle følge os. :) Kørte vist 20 min ad gangen.

Men som sagt hver sin lyster  :D

Rasmus, tænkte nok at det var der du havde været, men tro mig når jeg siger, at du er heldig.
Du har ikke prøvet en rigtig dag med fri race, for der er risikoen langt større for at blive bidt at den galskab som mange herinde lider af. Og den koster alt alt for meget
 :twisted:
SV650S AK47 til gaden

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #23 Dato: Juli 07, 2011, 08:14:29 am »
Tak for input fra SVinestalden. Rart at høre lidt meninger og råd.

Nå, jeg tager et smut til *Harzen på SVinet, fem dage med gode veje, og så håber jeg at have fået banket hovedet på plads.

Og så må jeg hellere få bestilt noget mere bane, bare for at se om det er en førstegangssvipser!
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #24 Dato: Juli 07, 2011, 09:46:58 am »
Mestersvinger 30. August .....
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #25 Dato: Juli 07, 2011, 11:15:32 am »

Nå, jeg tager et smut til *Harzen på SVinet, fem dage med gode veje, og så håber jeg at have fået banket hovedet på plads.

Og så må jeg hellere få bestilt noget mere bane, bare for at se om det er en førstegangssvipser!

Hvornår kører du?  Tager selv afsted mandag i uge 29... Bliver i harzen 1 dag og kører videre der fra og til Østrig/Frankrig.
SV1000N K7 - V2 Power

VikingPowerSV

• Roadracer
« Svar #26 Dato: Juli 07, 2011, 12:53:21 pm »

Hvornår kører du?  Tager selv afsted mandag i uge 29... Bliver i harzen 1 dag og kører videre der fra og til Østrig/Frankrig.
Kører i alene der ned ?
Har overvejet en lille sommer tur syd på, med grisen.
Er det noget man kan gøre ?
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
« Svar #27 Dato: Juli 07, 2011, 01:18:16 pm »
jeg syntes squ ikke jeg er blevet magelig omkring at køre mc, men jeg har bare erkendt at jeg ikke har evnet til at splitte de to forskellige måder at køre mc, så jeg har sat min gade cykel tilsalg, for jeg kørte 700 km på den sidste år og har ikke kørt på den i år, og chancen for at jeg kommer til det er meget meget lille, jeg får det jeg skal bruge af mc kørsel i form af bane dage, og som flemming skriver så er der ikke noget mageligt over det, det er hårdt arbejde og man sveder som et svin, fordelen er dog at der ikke er alle de blik kasser og andre tosser der køre med hovedet oppe i røven.
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #28 Dato: Juli 07, 2011, 02:49:51 pm »
og andre tosser der køre med hovedet oppe i røven.

Jeg synes ellers der er indtil flere i blå klasse der kører med hovedet oppe i røven:mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #29 Dato: Juli 07, 2011, 02:54:33 pm »
Jeg synes ellers der er indtil flere i blå klasse der kører med hovedet oppe i røven:mrgreen:
HAHAHAHA det er sguda rigtigt, jeg har helt glemt at spørge dig om hvad der skete derude ?
Jeg sad på post 7 og du knyttede næver efter en eller anden i karrusellen, du så ikke skide happy ud  :brok:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta