Da jeg havde min monster kørte jeg jævnligt bare i cowboybukser og så min mc jakke.
Har endda et par gange kørt på den med høje hæle, det var fandeme svært at skifte gear.
Nu er jeg totalt hellig, hvad der har gjort at jeg har ændret mig ved jeg ikke rigtig, jeg gætter på at det ren og skær skyldes alderen, at ha' rundet de magiske 3-0. Who knows.
Jo, bevares, da jeg var ude at prøvekøre det gule lyn foregik det i jeans og med mine alm. adidas sko, jeg kunne ikke finde mine læderbukser i mine flyttekasser og mine mc støvler var forsvundet.
Nu kører jeg ikke uden at ha' min læderdragt, rygskjold, mc støvler (skal dog ha' nogle andre som går højere op), hjelm og handsker.
Og indrømmer blankt, at når jeg ser folk køre i shorts, uden handsker eller i sandaler, så ryster jeg på hovedet og tænker de er nogle idioter og håber at jeg aldrig kommer til at skulle se hvordan sådan en ser ud hvis de styrter. Jeg kan ikke tåle synet af blod, jeg er jordens største kylling.
men jeg vil sgu hellere pakkes ind i læder, svede som bare fanden end jeg vil køre i jeans og ende med at få skrællet al min hud af. Jeg er i og for sig skide lige glad med hvad andre gør, men alligevel ryster jeg stadig på hovedet af dem.