MC Broombasserne
aflyser bike meet i Randers i aften. Med det vejr kommer der ingen besøgende, så vi vælger at aflyse denne gang. Ærgeligt, jeg havde ellers glædet mig til at se en masse SV'er.
Tak for opbakningen til alle jer, de ville deltage, men i det her vejr er der ingen spas ved et mc arrangement.
Hilsen
V2 virgin
MC Broombasserne holder et sparke-dæk-træf ved Randers Regnskov den anden torsdag hver måned sommeren over. Vi inviterer hver gang en special klub som "special guest star" og siden starten i 2010 har der været italienere, trikes, veteraner, Honda VFR og sidste gang kom en flok buldrende Vmax'er.
Jeg kører selv SV og kunne godt tænke mig at vide, om der findes nok SV'er i det Jyske til at vi kan være trækplaster til næste arrangement den 14/7. I klubben er vi 4 SV'er men der skal jo være mange flere, hvis vi skal fylde plænen.
Hvis der er stemning for det, og nok gider dukke op, så kan vi arrangere, at special guest star bliver SV'er. Der er såmænd ikke andet i det, end at vi får lov at holde som samlet flok på hæderspladsen (orv, det lød flot
) og så byder Broombasserne på kaffe, øl og sodavand. Alle andre motorcykler holder pænt, hvor der nu er plads til dem.
Normalt ankommer gæste-klubben i mere eller mindre samlet flok omkring kl. 17.00 og så sparkes der dæk og fortælles løgnhistorier i et par timer, før alle mand ruller hjemad igen.
Ikke for at lægge pres på nogen, men VFR klubben kom knap 40 cykler - nogle endda fra Fyn. Kan vi mon skabe tilslutning til at overgå det tal?
Hvis ja, så giv dig lige til kende, så kan vi evt. aftale at samles et sted og måske ankomme i samlet flok. Det er torsdag den 14/7 fra kl. 17:00-20.00.
Waddayathink
?