Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: sircajun efter Juni 23, 2011, 11:35:03 pmJeg har det sådan her:1/ Jeg synes det ser mega fedt ud når én af de store drenge på vejen kan holde en lang wheelie oppe på balancepunktet.2/ Jeg gad godt kunne det.3/ Jeg er ikke ung og frygtløs ( kylling? måske tror mere jeg tænker over konsekvensen, her tænker jeg ifm. uheld )4/ og når jeg ikke engang kan på en fawking trædecykel så skal jeg nok lade knallerten på 200kg blive på 2 hjul.X3 Jeg har også leget lidt med det og haft den oppe et par gange. Men jeg må indrømme at jeg heller ikke synes at jeg er villig til at betale prisen hvis det skulle gå galt. Så det er ikke noget jeg gør længere...
Jeg har det sådan her:1/ Jeg synes det ser mega fedt ud når én af de store drenge på vejen kan holde en lang wheelie oppe på balancepunktet.2/ Jeg gad godt kunne det.3/ Jeg er ikke ung og frygtløs ( kylling? måske tror mere jeg tænker over konsekvensen, her tænker jeg ifm. uheld )4/ og når jeg ikke engang kan på en fawking trædecykel så skal jeg nok lade knallerten på 200kg blive på 2 hjul.
I stedet øver jeg mig på MTB når vi er i skoven for at lege med mudder og er væltet et utal af gange derude og holdt skaderne til blå mærker og huller i tøjet Det er til at leve med!
Det fede ved en V2'er og wheelies er jo netop at den motorbremser så meget, så når man skal ned lukker man bare for gassen, hvorefter den borer snuden i jorden med et ordentligt brag.