Haha! God spas! Det må også kunne bruges forbi fotovogne, så de ikke kan se nummerpladen.
Ja, hvis jeg er hurtig nok på knappen, og så redder jeg nok også alle andre billister bag mig, medmindre selvfølgelig de bare kører galt
Fedt! Lad os se en road test ASAP!
Det skal jeg sørge for at få arrangeret snarest!
Kan vi ikke få lidt mere om teknikken.. Har i brugt hullet til Lambdasonde eller ?
Gerne med billeder..
Jeg har desværre ikke så mange billeder af teknikken, og det kan også være at Sajmon kan forklare det bedre, men prøver lige:
Vi (Og med "vi" mener jeg hovedsageligt Sajmon
) har frakoblet PAIR systemet, og brugt de slanger, som løber ned til udstødningen som føringsvej for røgvæsken. På den måde er der også samtidig åbnet op for lidt knald i udstødningen, da der er luft mellem de små slanger, og slangerne fra PAIR-systemet som er større i diameter.
Det var meningen at bruge lambdasonden, men det andet her er umiddelbart meget nemmere, og vi slap for at svejse osv.
Jeg skal have lavet en tilførsel til beholderen, så jeg nemt kan fylde ny væske på. Lige nu skal jeg pille sæde og tank af for at fylde på. Men så kan jeg lige tage et billede ned i "maskineriet"...