Forfatter Emne: Hvad gør jeg? utroskab UD AF MIN BUTIK!!!!  (Læst 7638 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hvad gør jeg? utroskab
« Svar #15 Dato: Juni 19, 2011, 09:32:18 am »
Hvis du VIRKELIGT elsker hende og det at bede hende om at hoppe i havet ikke står indlysende overfor dig. Så lad hendes reaktion være afgørende for din beslutning. Hvis hun vil gå - så lad hende for guds skyld gøre det, hvis hun grædende på knæ beder dig om ikke at gå fra hende så overvej hvad DU har mest lyst til. Hun skylder dig en STOR undskyldning. Hvis ikke du får den er hun ikke det værd!!! Been there med kæreste jeg havde boet med i 3,5 år... Jeg valgte den "nemme" løsning og smed hende ud. Kunne først tilgive hende efter 2 års tid og vi er gode venner i dag 7 år efter. Oplevelsen har dog præget mig - så det er godt at du er åben omkring det! Håber at det løser sig for dig...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

brorfusk

• Søndagskører
  • **
  • SV1000s
« Svar #16 Dato: Juni 19, 2011, 09:59:34 am »
det er satme rart med mennesker som jer der vil hjælpe lidt med at se tingene fra forskellige vinkler for har det sq ikke nemt, hun kom jo selv og fortalte det..... havde hun holdt det skjult og jeg selv havde fundet ud af det havde der overhovedet ike været noget og tænke over  :club:

nå tror sq jeg vil begynde og pakke hendes lort for 6 mdr er sq ikke lang tid

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Hvad gør jeg? utroskab
« Svar #17 Dato: Juni 19, 2011, 10:22:02 am »
Luk den dør... Og få åbnet en masse andre.... Du må videre .... Men sørg for at få behandlet dit sår.... Få talt det igennem ... Vær ked af det... Vær vred og styg... Alle følelser er tilladte og det er min egen erfaring at det er godt at få tømt rygsækken i stedet for at hælde i den... Jeg ville lave et clean Cut når der kun er gået 6 mdr...
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #18 Dato: Juni 19, 2011, 10:30:14 am »
hun kommer direte fra byen og fortæller det :shock: virker på mig som hun vil ud af forholdet og det her er den "nemme" løsning. held og lykke med DIN beslutning.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #19 Dato: Juni 19, 2011, 10:35:30 am »
som flere andre har skrevet, så skal hun bare ud af vagten! At gøre DET imod dig efter 6 mdr. skriger på at hun søger en måde at få dig til at dumpe hende  :club:

Nyrup

• Plastikrocker
« Svar #20 Dato: Juni 19, 2011, 12:20:59 pm »

som flere andre har skrevet, så skal hun bare ud af vagten! At gøre DET imod dig efter 6 mdr. skriger på at hun søger en måde at få dig til at dumpe hende  :club:

Vil lige give min moralske støtte herfra. Hun lyder ikke til at være værd at samle på. Håber du får ryddet sammen, og husk at det ikke gør noget hvis lidt af hendes ting går i stykker!
Kbh Ø,  - Nu uden MC.

melander

• Roadracer
« Svar #21 Dato: Juni 19, 2011, 02:04:47 pm »
Føler med dig.. Det er aldrig skægt. Been there to  :dead:

Men en klog beslutning at pakke hendes ting. Jeg tror ikke man kan få det samme igen. Det er bare et tillidsbrud som siger Spar 2.  :thumbsdown:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #22 Dato: Juni 19, 2011, 02:25:14 pm »
Tilgive utroskab???

Aldrig i livet, og det er selv om jeg har 3 børn med min hustru.

Hvis hun gjorde det mon mig, så ville hun stadigt ryge på porten.  :brok: :club:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #23 Dato: Juni 19, 2011, 03:51:54 pm »
Jeg forstår ikke rigtigt hvad du er i tvivl om. Hvis din tvivl skyldes at du er bange for om du nogensinde finder en anden - så kan jeg love dig for, at det gør du!

Ud til højre med hende, hun har ikke engang fortjent at I taler sammen om det. Så med mindre du har brug for at høre hende fortælle ting du alligevel aldrig kommer til at stole på, så synes jeg bare du skal få hendes ting fjernet fra lejligheden (lad en ven aflevere det hos hende), slet hendes nummer og lad være med at tage telefonen når hun ringer.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

SuneBB

• Søndagskører
  • **
« Svar #24 Dato: Juni 19, 2011, 04:12:34 pm »
Enig!!Har selv prøvet det, hun skal ud og væk, selv om du er glad for hende, vil der altid være tvivl om hvad hun laver hver gang i ikke er sammen, eller ikke tager telefonen. Det er muligt at hun er tæt med familien men med mindre det er dødsfald, synes jeg hun er en røv lige at udsætte jeres problemer et øjeblik. Hun skylder dig en undskyldning af dimensioner og hvis i skal have det til at fungerer igen, skal hun være instillet på at gøre alt for at få din tillid tilbage til hende igen.

brorfusk

• Søndagskører
  • **
  • SV1000s
Sv: Hvad gør jeg? utroskab UD AF MIN BUTIK!!!!
« Svar #25 Dato: Juni 19, 2011, 04:44:09 pm »
tak kære venner er efterhånden kommet frem til at det er bare UD og er så småt ved at smide hendes lort i kasser som hun så kan afhente fra carporten når jeg er på arbejde...
er virkelig glad for jeres støtte, dagen igår var sq ikke nem, kunne overhovedet ikke finde op og ned på mine tanker altså nok er jag da før blevet skrottet men denne gang havde jeg jo ren faktisk en "mulighed" for at redde det men vil simpelthen ikke kunne leve med det i længden da jeg nok kun ville tænke på hvornår det skete igen og hvis hun keder sig efter 6 mdr, jamen hvad som om 1.. eller 2 år

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #26 Dato: Juni 19, 2011, 06:58:05 pm »
Jeg tror du har truffet den rette beslutning.  :thumbsup:

thilemann

• Plastikrocker
« Svar #27 Dato: Juni 19, 2011, 08:31:19 pm »
Nu hvor du har truffet dit valg, hvorfor så ikke gøre det på en ordentlig måde http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=4uzN0NGmRDI
Suzuki SV 650 S k3

Sveas glædespige fra Jylland

• Roadracer
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
« Svar #28 Dato: Juni 20, 2011, 02:30:41 am »
I min verden har du taget det rigtige valg (og det eneste)! En utro kæreste er fandme fuc**** ikke værd at samle på!  :brok:

Og forhåbenligt finder hun en fyr der gør det samme ved hende  :whipped:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

Morten1970

• Plastikrocker
  • Forskellen på drenge & mænd - prisen på deres gear
« Svar #29 Dato: Juni 20, 2011, 03:05:50 pm »
Havde for mange (+20) år siden den dejligste kæreste, som gjorde det samme....og jeg tilgav hende.
Aldrig har jeg haft så mange søvnløse nætter og bekymringer.
Du har taget den rigtige beslutning, og selvom det kan virke svært så kommer du videre :-)
Hun derimod - kan så tænke tilbage på hvad hun har fucked up.

Nu kommer sommeren  - så op på hesten, svinet eller....

SV650SA K7, Devil Carbon, lille nr. plade holder
Fuldkåbe, Hugger, Egosæde, LED blink