Det er bare så nederen. håber sku du kommer godt igennem det uanset hvad der sker.. har du ikke selv klare regler i dit hoved.? det er jo ikk alt man skal stå model til. der kan være mange grunde til at man ikk skal være sammen mere.. det der er ikk en seriøs grund i mit univers... der er ingen tvivl overhovedet! jeg ville aldrig fungere optimalt i et forhold hvor jeg ikk kan stole på min partner.. så det er bare ud af klappen i den situation! føj for helvede siger jeg bare.. det er det laveste man kan komme.. kan forstå hun har gjort det hvis hun er forelsket i en anden og ikk vil være sammen med dig mere.. men har hun gjort det bare fordi hun havde lyst og stadig vil være sammen med dig,, og efter så kort tid... så det ikk tiden værd. ud med den tøz!,, leder du efter noget seriøst i dit liv må du sku finde en som vil de samme ting som dig.. her er en lille vidio til dig som beskriver hvad jeg ville gøre.. passer den ikke helt ind i din situation, så må du lige inprovisere lidt!. held og lyke med det!
Fuck your mom