Forfatter Emne: Hvad gør jeg? utroskab UD AF MIN BUTIK!!!!  (Læst 7634 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

brorfusk

• Søndagskører
  • **
  • SV1000s
Hvad gør jeg? utroskab UD AF MIN BUTIK!!!!
« Dato: Juni 18, 2011, 03:11:36 pm »
 :cry: sagen er den at igår tager kæresten ene i byen og kommer så hjem til middag idag og fortæller at hun har været sammen med en anden.....
Vi har været i knap et halvt år men skal jeg tilgive hende eller ej? ved virkelig ikke hvad F... jeg gør. egentlig har vi det meget godt sammen men er bare bange for det ender med at jeg sidder og bider neglene væk næste gang hun tager i byen da jeg i forvejen ikke er meget for hun tager afsted pga selvsamme frygt
« Senest Redigeret: Juni 19, 2011, 04:34:21 pm af brorfusk »

Johk

• Scooterfjæs
  • *
Sv: Hvad gør jeg? utroskab
« Svar #1 Dato: Juni 18, 2011, 03:15:49 pm »
Tjae først og fremmest, angrer hun det? eller hvad?

brorfusk

• Søndagskører
  • **
  • SV1000s
« Svar #2 Dato: Juni 18, 2011, 03:38:54 pm »
jamen det lader det til men fik ikke snakket ret meget med hende inden hun kørte hjem til forældrene (skal liges at den familie hænger sammen som ærtehalm, så intet unaturligt der)  men det var egentlig også fint med mig for vidste sq ikke hvilken fod jeg skulle stå på

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #3 Dato: Juni 18, 2011, 03:56:41 pm »
Skrot hende !! Når hun først har gjort det en gang, så gør hun det jo nok igen?

Heller du skrotter hende, fremfor hun skrotter dig for en anden?
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

brorfusk

• Søndagskører
  • **
  • SV1000s
« Svar #4 Dato: Juni 18, 2011, 04:06:17 pm »
jamen ikke bare det... hvad så næste gang hun skal i byen hvad vil der så fare rundt af tanker i mit hoved?

klingenberg

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: Juni 18, 2011, 04:43:27 pm »

Dump hende, tag evt. en pause og knald en masse andre piger. Hvis du stadig synes hun er special om et halvt års tid, så snak med hende igen til den tid.
SV 650 K3, Fuaaaark :D

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #6 Dato: Juni 18, 2011, 04:45:04 pm »

Dump hende, tag evt. en pause og knald en masse andre piger. Hvis du stadig synes hun er special om et halvt års tid, så snak med hende igen til den tid.

Nuff Said !!
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Nick

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Juni 18, 2011, 04:50:00 pm »
Der kan da slet ikke være noget at være i tvivl om? Giv hende dog sparket, det er ingen der skal stå model til det...

Jokeren - Kvinde Din Hjælper altid med at komme videre :-D
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Batman

• Roadracer
« Svar #8 Dato: Juni 18, 2011, 05:32:16 pm »
Hvis hun ikke engang kan holde sig på måtten i skide 6 mdr., så er der et eller andet HELT galt........... Hun kan ikke have mange følelser for dig, hvis hun vælger noget så dumt og det kommer du til at mærke igen og igen og igen og igen....

Drop hende nu og spar dig selv for en verden af bekymringer og ærgelser..... Find du dig en der respekterer og elsker dig.....
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #9 Dato: Juni 18, 2011, 06:28:56 pm »
Det kommer hun til at gøre igen... Drop hende og find en der fortjener dig (Og så håber jeg i øvrigt du gav hende en velfortjenet verbal røvfuld af dimensioner  :club:)
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #10 Dato: Juni 18, 2011, 06:45:18 pm »
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Husum

• Roadracer
« Svar #11 Dato: Juni 18, 2011, 06:56:55 pm »
Du må jo lidt selv vurdere, om du synes der er så meget i jeres forhold, at det er værd at forsøge at reparere på. 6 måneder er ikke længe at holde sig på måtten, og umiddelbart tænker jeg også "ditch the bitch"
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #12 Dato: Juni 18, 2011, 07:19:05 pm »
Det er jo op til dig selv, men hvis hun ikke engang kan "nøjes" med EN fyr i 6 mdr, er hun efter min mening ikke værd at samle på.

5 sorte tæer i røven og kom videre i livet - der er masser af andre kvinder derude som har mindre jord i knoppen...   :club:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #13 Dato: Juni 18, 2011, 08:03:07 pm »
Kun du kan finde ud af om du elsker hende nok til at kunne tilgive hende.
Jeg ville personligt godt kunne tilgive min kæreste for utroskab så længe det ikke var andet end et one-night-stand uden følelser indblandet, for vi har det så godt sammen at jeg ikke ville kunne smide det væk pga en smutter.
Men sådan havde jeg det ikke da vi havde været sammen i ½ år. Så havde han altså fået sparket.

Jeg ville nok vælge at stoppe det hvis jeg var dig, tænker det er svært at finde tilliden frem efter sådan et stunt, og det er du ikke tjent med, at skulle sidde med den der mistroiske og jaloux følelse i maven. Det kan virkelig være altødelæggende for et forhold.

Der er masser af dejlige piger derude som fortjener din opmærksomhed. Lad hende som ikke er interesseret nok i den sejle sin egen sø.
*kram*

Wolfdk

• Søndagskører
  • **
« Svar #14 Dato: Juni 18, 2011, 09:25:29 pm »
Der er kun en vej for hende og det er ud! At hun ikke kan være dig tro kan kun betyde at hun ikke har de stærke følelser for dig længere og tilgiver du dette vil du kun få jalousi og knuder i maven ud af det...!

Husk det var hende selv der valgte at det skulle ende sådan, havde hun ønsket andet havde hun holdt sig på måtten.. 

Pøj pøj med fremtiden bare husk at efter regn så kommer der altid solskin  :thumbsup: