Købte min nye MC hos "Allans MC" i Hillerød Aug 05, og har efterfølgende også haft den på deres værksted efter at en §#¤%& bakkede ind i den så den væltede. Ligeledes 1000 km eftersyn. Det er nogle flinke og kompetente fyre. Så førsteindtrykket er ok
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit 28/07-06: Andet indtrykket er ikke så godt:Var til 6000 km service:
-Da jeg møder op kl. 0900 for at aflev. MC
som aftalt virker han/mekanikerne nærmest overrasket over at jeg har en tid nu.
-Vi aftaler så at han ringer når jeg kan afhente MC,en... så han for mit mobil nr. og navn. Da kl. så bliver henad 1500 undre det mig at jeg ikke har hørt noget. Så jeg trasker til fods de 5km der er derud, og min MC er da også færdig og står parkeret uden for (Med tændingsnøglen i
) da jeg dukker op. Hvorfor blev der ikke ringet
Og det er meget ufedt at den står med Tændingsnøglen isat ude på deres P-plads så enhver der er lidt hurtig på aftrækkerne kan stjæle MC,en.
Ang. Service:
1) Var der hældt alt for meget Motor olie på, så jeg måtte suge en 1/4 L ud igen.
2) Kæde var blevet strammet alt for meget så den dårligt kunne give sig 1cm i pilehøjde, den måtte jeg slække en 1/2-3/4 omgang på skruerne, så den kom inden for den rigtig tolerance på 2-3cm i pilehøjde.
3) Dæktrykket i baghjulet var alt for højt.
4) Pris kr 1500,-
Så det er jo stof til eftertanke....