hmm,,,
har kørt på dit og dat inden div kort..
købte som 14-15årig en vw rygbrød med henblik på at gøre den istand....kørte den selv fra sælger til ungdomsskolen i gladsaxe hvor den skulle istandsættes.... fik dog ræset for meget i den på ungdomskolens område så den aldrig blev fixet.
havde en suzuki gs 500 som 16 årig som jeg fik kørt nogle køre ture på... byttede den så væk igen..
som 17 årig købte jeg en chrevrolet el-camino... det var sku usmart... for dam den var svær at styre v8 power...powerstyring og så en let røv.....det gav nogle snoreturer... og fik smadret fronten på den v at ramme nogle sten... min første bøde uden kort...
har efterfølgende kørt mc mange gange med vel 4 bøder... en gang slap jeg uden bøde,,, da betjenten spørg efter kort fik han det til bil,,, han tjekkede ikke katogorier...
anden gang jeg forsøgte det nr blev betjenten ret sur og råbte af mig,,,, du har jo ikke noget mckort... nej sagde jeg roligt...du spurgte jo også kun efter et kørekort...
dengang lå bøderne mellem 500 til 1000kr... de er jo strammet gevaldigt op på det........
nå men fik endelig mc kort til mc maj 2007... så har fuld plade når trailerkort til bus/lastbil er opnået