2 timers paintball med kun 250 kugler... Seriøst?
Sidste gang vi spillede 2 timer, brugte vi 4500 kugler 4 mand....
Men helt sikkert - jeg er med på paintball.
Som Sajmon siger.. tror ikke 250 kugler er nok...
Altså, der vil jo altid være skydegale mennesker, som skyder fra start til slut, også selvom de er alene tilbage. Mængden af kugler der bliver brugt afhænger af mange ting, fx hvor mange der er at skyde efter, og hvor svære de er at ramme, og hvor glad man er for lyden af en paintballkugle der bliver skudt af, og splattet når den rammer en væg - Det kan nogen folk bruge rigtig mange kugler på....
Nu har jeg jo også en lille smule erfaring med det her, har været instruktør i 11 år, og selv spillet lige så længe. Nogen folk kan næsten ikke nå at bruge deres kugler, andre køber et par poser ekstra til deling, og nogen køber flere poser til sig selv.
Det er meningen arrangementet skal være for alle, og man kan ikke lave individuelle pakker til alle der har særlige ønsker. Dette er mellempakken, og den plejer at passe de flestes temperament, og kugleforbrug, og dem der er mere "glade", kan jo så vælge at bruge de penge yderligere for flere kugler.
Og så lige en tillægsnote: Hvis I har brugt 4500 kugler, 4 mand, så har i enten spillet rigtig længe, eller haft ekstra kugler med på banen, OG været enormt dårlige til at ramme noget som helst
Men du kan jo altid prøve at modbevise mig.
Personligt når jeg spiller, så har jeg ca. 500 kugler med ind til hver TURNERINGSKAMP, som tager maksimalt 3 minutter, men det er også helt andre spil vi taler om her, så det afhænger meget af mange ting hvad man bruger af kugler. Så jeg synes bare I skal tage en bunke penge med, og så skal jeg nok rive jer rundt hvis det er det I har brug for