Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 08, 2011, 11:57:34 pmDet er den allerede... Modellen hedder "Yes" og det står på bagsmækken for at aflede opmærksomheden fra det rungende "Nooooo" der lyder inde i mit hovede når jeg sætter mig ind i den Det der rungende Nooo i hovedet overdøves ret effektivt af vindstøj, motorstøj o.lign Jeg har en magen til i årgang '92 i sædfarvet og det er en kongebil
Det er den allerede... Modellen hedder "Yes" og det står på bagsmækken for at aflede opmærksomheden fra det rungende "Nooooo" der lyder inde i mit hovede når jeg sætter mig ind i den
ahem... skurken flytter lystigt andres tråde om teknik.... hvorfor er denne ikke røjet med
Citat fra: langemand efter Juni 09, 2011, 12:21:28 pmahem... skurken flytter lystigt andres tråde om teknik.... hvorfor er denne ikke røjet med Fordi det er en bil kloge-åge Tekniktråden er til SV-teknik!
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 09, 2011, 01:22:55 pmCitat fra: langemand efter Juni 09, 2011, 12:21:28 pmahem... skurken flytter lystigt andres tråde om teknik.... hvorfor er denne ikke røjet med Fordi det er en bil kloge-åge Tekniktråden er til SV-teknik!syntes der bør være en vis stil over hvad man bringer op herinde...... du ved biler af en hvis standard
Jeg køre også en gammel spand så der er råd til alt det sjove (opsparing inkl.)