Forfatter Emne: Hjælp for $ til skift af toppakning og tandrem på Polo C86 på Sjælland  (Læst 7681 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Hej Forum,

Jeg har brug for hjælp til at skifte toppakningen og tandremmen på min Polo C86 fra 93-94 agtigt... Den drypper efterhånden så meget olie at det er pinligt!

Den har dog kun gået 115.000 km - så jeg er villig til at ofre lidt på den.

Kender i nogen der kan hjælpe og har værktøjet? Jeg hører gerne fra jer med en pris og giver gerne selv en hånd med. Er ikke helt tabt bag en svensknøgle og kan lave nogle andre småting i mellemtiden (tandrem, tændrør og luftfilter etc.)

HJÆLP!
« Senest Redigeret: Juni 07, 2011, 10:04:16 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Kan du ikke lige minde mig om hvad dit oliedrypperi har med toppakning/tandrem at gøre?

Nå, nevermind, har en kammerat som er hos MLA hvis det var noget?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
Kan du ikke lige minde mig om hvad dit oliedrypperi har med toppakning/tandrem at gøre?

Nå, nevermind, har en kammerat som er hos MLA hvis det var noget?

No comprende - måske jeg skulle tage et billede!

Jeg får meget gerne hans kontaktoplysninger på mail eller i en PM  :D

Ellers snakker jeg med Skyggen - han arbejder for VAG i Køge.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
Min lillebror har et værksted på Vesterbro hvis det har interesse?

/bo
MC-løs :-/

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
Min lillebror har et værksted på Vesterbro hvis det har interesse?

/bo

Du må også meget gerne sende kontaktoplysninger i en PM.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
Ved nærmere eftersyn... jeg tror jeg er heldig og det bare er pakningen under ventildækslet og pakdåsen ved knasthjulet der skal skiftes  :D Det giver måske også mere mening ift oliespild...

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
Giv lyd hvis du stadig får brug for kontakt info ;-)

/bo
MC-løs :-/

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
Giv lyd hvis du stadig får brug for kontakt info ;-)

/bo

Will do!

Jesper Jensen

• Sandt SVin
Ved nærmere eftersyn... jeg tror jeg er heldig og det bare er pakningen under ventildækslet og pakdåsen ved knasthjulet der skal skiftes  :D Det giver måske også mere mening ift oliespild...

BLONDINE!

Kan du ikke bare hælde noget mere 710 på?
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
Det har jeg allerede gjort - men den drypper en del og jeg har nu svinet ret godt på min parkeringsplads i p-kælderen. Det er ret afslørende når man har faste pladser og kører i en gammel lortebil  :lol:

Jeg er i forvejen nok til grin fordi jeg ikke kører MINDST Audi A4/A6 lige som alle de andre sælgere.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
...havde jeg været moderator, så havde jeg nok slettet mine spor og ladet som om at tråden var væk :)
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N

BLONDINE!

Kan du ikke bare hælde noget mere 710 på?

siger manden med 10 tommelfingre  :mrgreen:
nu med yamaha fz1 2008

melander

• Roadracer
Det har jeg allerede gjort - men den drypper en del og jeg har nu svinet ret godt på min parkeringsplads i p-kælderen. Det er ret afslørende når man har faste pladser og kører i en gammel lortebil  :lol:

Jeg er i forvejen nok til grin fordi jeg ikke kører MINDST Audi A4/A6 lige som alle de andre sælgere.
Du må "skilt tune" den Polo. Det er der ALDRIG nogen der vil bemærke  :lmao:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin

Du må "skilt tune" den Polo. Det er der ALDRIG nogen der vil bemærke  :lmao:

Det er den allerede... Modellen hedder "Yes" og det står på bagsmækken for at aflede opmærksomheden fra det rungende "Nooooo" der lyder inde i mit hovede når jeg sætter mig ind i den  :lol:

bowman76

• Plastikrocker
  • Jute per dei gratiam
Det er den allerede... Modellen hedder "Yes" og det står på bagsmækken for at aflede opmærksomheden fra det rungende "Nooooo" der lyder inde i mit hovede når jeg sætter mig ind i den  :lol:

Det  der rungende Nooo i hovedet overdøves ret effektivt af vindstøj, motorstøj o.lign  :lmao:

Jeg har en magen til i årgang '92 i sædfarvet og det er en kongebil  :thumbsup: