Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
nogen der vil skrue lidt på mig
Valby MC har sagt ja til at vi må låne værkstedet............ Så nu skal vi bare finde en dag......... Jeg lægger 3 datoer ind på afstemning , så må vi se hvad I siger til det........
Citat fra: langemand efter Juni 06, 2011, 10:24:09 pmnogen der vil skrue lidt på migjeg vil også gerne skrues på
Kom nu guys ikke den 10. Juli, det er min bryllups morgen! Eller hvad det nu hedder, altså morgenen efter jeg er blevet gift.
morgenen efter
Citérmorgenen efter Hvad er så problemet
Citat fra: Søren F efter Juni 08, 2011, 09:37:42 pmCitérmorgenen efter Hvad er så problemet
Citat fra: TOB efter Juni 08, 2011, 09:47:33 pmCitat fra: Søren F efter Juni 08, 2011, 09:37:42 pmCitérmorgenen efter Hvad er så problemet Hvor er I ONDE......... Manden er jo fuldstændig udmattet efter bryllupsnatten.... I skal jo huske at det er første gang han får sex...... eller..... Jeg TROR vist nok det er sådan , når man bliver gift.... Man har jo "aldrig" sovet sammen før (har jeg hørt eller læst et sted)