Forfatter Emne: Meget trist nyhed :(  (Læst 2618 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Meget trist nyhed :(
« Dato: Maj 29, 2011, 07:13:08 pm »
Dem af jer der kender Thomas Harding vil blive kede af at høre at han idag døde efter et grimt styrt på Padborg Park.

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/motorsport/article1562711.ece

Jeg talte med ham i Tjekkiet for 6 uger siden - og er mildest talt berørt af at han ikke længere er iblandt os.
Sender tanker til hans nærmeste....
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Flemming L

• Sandt SVin
Sv: Meget trist nyhed :(
« Svar #1 Dato: Maj 29, 2011, 07:42:25 pm »
Dem af jer der kender Thomas Harding vil blive kede af at høre at han idag døde efter et grimt styrt på Padborg Park.

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/motorsport/article1562711.ece

Jeg talte med ham i Tjekkiet for 6 uger siden - og er mildest talt berørt af at han ikke længere er iblandt os.
Sender tanker til hans nærmeste....

Ligeledes varme tanker til hans efterladte.
Havde netop hørt om ulykken og nu om de fatale konsekvenser.

Kender intet til selve ulykken, men synes ærlig talt at Padborg Park efterhånden har en mildt sagt modbydelig ulykkes statistik når det kommer til Banedage og MC løb.

SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #2 Dato: Maj 29, 2011, 07:50:38 pm »
Uden selv at have været der ved jeg at den er på ingen måde er beregnet til MC race.
Der er før sket dødsfald på Padborg - og jeg kan forestille mig at det er samme sted det er sket igen...
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #3 Dato: Maj 29, 2011, 08:37:42 pm »
Det er dælme trist!  :cry:  Jeg har kun snakket meget kort med ham for nogle år siden, men han var flink og hjælpsom, og han vil helt sikkert blive savnet!!
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

melander

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Maj 29, 2011, 09:00:56 pm »
Kendte ham ikke, men læste det lige. Virkelig tragisk.   :embarassed:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #5 Dato: Maj 29, 2011, 10:48:08 pm »
Uden selv at have været der ved jeg at den er på ingen måde er beregnet til MC race.
Der er før sket dødsfald på Padborg - og jeg kan forestille mig at det er samme sted det er sket igen...

den chikane som kostede et liv for et par år siden og som har været den evige grund til snak om sikkerheden på banen (i hvert fald ud fra hvad jeg har hørt om), blev lavet om sidste år, så der er et MC spor uden om.

Dette gør det endnu mere trist at så tragisk en ulykke er sket der nede igen. At ramme autoværnet troede jeg slet ikke var muligt i den svingkombination på banen, men at han er blevet ramt af cyklen bagefter må også bære sin del af skylden.

Må han hvile i fred og tanker til de efterladte.  :cry:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #6 Dato: Maj 30, 2011, 10:32:04 am »
Fy for satan en grim nyhed jeg fik af Nikolaj tidligere i dag...  :undecided:

Det er en mærkelig fornemmelse man har når man har talt med manden for 6 uger siden, og har set hvad han kunne udrette på en motorcykel, for herefter at få den tragiske nyhed her til morgen...

Mine tanker vil med sikkerhed være om ham når jeg næste gang kører ud på racerbanen.  :(

Husk nu alle sammen at vi kun er der for sjov, og lad os alle sammen hygge os i stedet for at jagte tiderne og risikere de grimme styrt vi nu endnu en gang har oplevet...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Sortberg

• Roadracer
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
« Svar #7 Dato: Maj 30, 2011, 10:42:39 am »
Ufattelig flink mand, som i den grad kunne køre mc til fingerspidserne, den bane der oppe er der noget skidt ved..

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #8 Dato: Maj 30, 2011, 11:23:27 am »
Husk nu alle sammen at vi kun er der for sjov, og lad os alle sammen hygge os i stedet for at jagte tiderne og risikere de grimme styrt vi nu endnu en gang har oplevet...
X 2
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #9 Dato: Maj 30, 2011, 12:19:56 pm »
Der er trackday på den bane idag så vidt jeg ved, det tror jeg ikke jeg ville bryde mig om.

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Maj 30, 2011, 12:28:17 pm »
Det er virkelig forfærdeligt -og jeg har svært ved at fatte at han er død.

Han var ukuelig optimist, en MEGET dygtig sportsmand, fantastisk engageret i RoadRacing sporten og en fuldstændig HELE vejen igennem fed person.

Jeg var på Padborg Park, sammen med resten af det team, som Thomas kørte i. (jeg er mekaniker for Arne Andreasen i år)
-talte med ham igennem hele weekenden og fortalte sjofle vittigheder om formiddagen.. ..det er ikke til at forstå at han er død.

Det var en voldsom ulykke og det er tragisk for alle. jeg ønsker hans efterladte familie alt det bedste i denne hårde tid.

Hvil i fred, kære Thomas.
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

motormouth

• Plastikrocker
« Svar #11 Dato: Maj 30, 2011, 12:41:44 pm »
Jeg læste nyheden her til morgen og pludseligt skinnede solen ikke nær så skarpt. Thomas var en god reklame for Road racing sporten, han bliver savnet.
Hvor er det typisk af EB, de har kun de store overskrifter fremme når der sker sådan noget, ikke når de fine resultater er der. Undskyld min galde. :rant: