Så fik jeg prøvet street triple, thunderbird storm og xc 800 hos Triumph i Horsens. Føj sådan en street triple er fed men det var helt umuligt at køre pænt. Afvist
ja totalt fed dag! Var det dig der var nr 3 da den skulle prøves??
Fine maskiner!
Hvad Tiger 800 angår... nogen kan li små... Andre kan li store. Men letkørt og lige til. Ikke noget specielt overraskende. God affjedring og pålidelige bremser uden "raserbid" Skod vindskærm for én over 185 (Er 192)
(Resten af maskinerne var der ikke tid til at tage billeder af, der skulle køres sving istedet. )
Tiger1050 lidt mere brutal, og lidt tungere, men nok overskud til det sjove. FIN maskine! lidt bedre kåbe og fine køreegenskaber også. Bremserne lige til,
Speed Triple 1050. FIIIINO FIN maskine. Masser af kræfter og præcis styring. Gode svingegenskaber og sjov. Fast og velkørt.
Street Triple 675. Smilte hele vejen hjem. Og forstår godt Hans Kingo's store smil og kraftige opmærksomhed angående den maskine. Alt hvad der er at sige om street Triple, er allerede beskrevet ved Speed Triple. Bare lidt billigere. Skal være lidt mere "over" den, men så er den også pålidelig! OG feeed lyd på democyklen.
Cyklerne er afprøvet i ovennævnte rækkefølge.
Negativt ved dagen... De skulle have lejet klister prøveskilte så de ikke skulle skifte ud konstant. Var glad for jeg kom så tidligt på dagen, så jeg faktisk prøvede de to tiger 800+1050 inden der begyndte at blive kø. Og at svenskerne ikke kunne give en klar melding på hvornår de havde planer om at det skulle vare til og fra. De havde været de andre steder fra 13-19.00.
Ved Vagn Jensen fik de at vide det var 10-16.00. Og det skete om formiddagen! :S