Forfatter Emne: Blev idag klokken 13:36 far til en knægt på 186 kilo...  (Læst 4103 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Blev idag klokken 13:36 far til en knægt på 186 kilo...
« Svar #15 Dato: Maj 26, 2011, 08:17:23 pm »
Fik jo slet ikke sagt tillykke med SVinet.... Helt vild med din overskrift ... God humor .... Den en sgu flot :)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Blev idag klokken 13:36 far til en knægt på 186 kilo...
« Svar #16 Dato: Maj 26, 2011, 09:10:58 pm »
Stort tillykke. Har et svin i helt samme (YKY) blå farve  :orkester:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
« Svar #17 Dato: Maj 26, 2011, 11:14:51 pm »
Fin cykel. STORT TILLYKKE..  :wink:

Mvh
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Helen

• Plastikrocker
« Svar #18 Dato: Maj 27, 2011, 10:40:41 am »
Hov... har ikke fået skrevet tillykke til dig herinde  :oops: men super fed kværn du har købt dig der  :respekt:

Vejrguderne kunne godt have været sødere ved dig i denne uge syntes jeg, men håber du har fået, og får trillet lidt på den alligevel.

Selv er jeg ikke helt lun på kilosvin endnu, men det kan jo være det kommer  :mrgreen:

Min modige kæreste har ellers tilbudt mig at prøve hans  :shock: men jeg har ikke rigtigt mod på det endnu. .oO( Ser det for mig, det går fint lige først, indtil koblingen smutter, jeg bliver forskrækket og laver en wheelie hele vejen ned at gaden og ind i en hæk (hvis jeg er heldig) og vups er det mig der er på youtube og bliver klasket op herinde på fail-tråden :puke: )

Syntes stadig jeg har meget at lære på min bee :p selvom et bronzekursus tidligere på måneden har givet mig en helt ny køreoplevelse og følelse af... hmm... ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det... måske mest i retningen af at få et par gamle, slidte, elskede cowboybukser på kontra et par nye... eller et par sko der har set bedre dage, men som bare er for fede at gå i hehe

Men okay, jeg kører jo også på min første hele sæson endnu, indtil i næste uge  8)

You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D

Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Sortberg

• Roadracer
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
« Svar #19 Dato: Maj 27, 2011, 10:54:00 am »
Hov... har ikke fået skrevet tillykke til dig herinde  :oops: men super fed kværn du har købt dig der  :respekt:

Vejrguderne kunne godt have været sødere ved dig i denne uge syntes jeg, men håber du har fået, og får trillet lidt på den alligevel.

Selv er jeg ikke helt lun på kilosvin endnu, men det kan jo være det kommer  :mrgreen:

Min modige kæreste har ellers tilbudt mig at prøve hans  :shock: men jeg har ikke rigtigt mod på det endnu. .oO( Ser det for mig, det går fint lige først, indtil koblingen smutter, jeg bliver forskrækket og laver en wheelie hele vejen ned at gaden og ind i en hæk (hvis jeg er heldig) og vups er det mig der er på youtube og bliver klasket op herinde på fail-tråden :puke: )

Syntes stadig jeg har meget at lære på min bee :p selvom et bronzekursus tidligere på måneden har givet mig en helt ny køreoplevelse og følelse af... hmm... ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det... måske mest i retningen af at få et par gamle, slidte, elskede cowboybukser på kontra et par nye... eller et par sko der har set bedre dage, men som bare er for fede at gå i hehe

Men okay, jeg kører jo også på min første hele sæson endnu, indtil i næste uge  8)
Haha TAK Helen dit heldige rad. (læste lidt om noget mc-kort og cykel  :whatever:)
Nej vejret er da i den grad ikke med mig, men det typisk når man får noget nyt, så var forberedt på det  :rant:

Du skal sgu da lige prøve en tur på han 1000ér, umiddelbart er der ikke den store forskel på 0-100 på de to, men på den anden side, hva skulle du så prøve den for :)
Havde det præsis på samme måde med min SV1000N fra 2005, men det måtte ske, spaden der solgte mig den sagde det var "bare lige" at sætte kåbe på. OG DET VAR DET IKKE! Så det var med tåre i krogen da den blev afleveret.
Men hva bliver lige så glad for den her jo :)
Tak for hilsnen, og god weekend!

Helen

• Plastikrocker
« Svar #20 Dato: Maj 27, 2011, 11:53:58 am »

Velbekomme  :wink:

Selvfølgelig skal jeg prøve den... tror bare det er det psykologiske i at jeg godt ved lidt om hvor rap den er.

Ikke fordi jeg på nogen måde påstår eller vil vedstå at have erfaring med at et kilosvin kan køre lidt stærkt, kan gå på hjul i adskillige gear hvis der skal hænges på nogle andre i optrækket, eller at man som passager kan have problemer med at hænge på når der bliver lagt fra land  :innocent:

.oO( Og det er ikke fordi jeg er i denne vægtklasse) 

Jeg ved bare jeg stadig laver småbommerter og det er sket tilgiver den lille gule godt nok i høj grad. Den er jo nærmest som at bruge windows: Er du SIKKER?  :mrgreen: og så kan jeg nå at ombestemme mig  :respekt:

I øvrigt, så tror jeg ikke han vil bytte hvis jeg skulle forelske mig i den  :lmao:

Gul SV650S Old School

Sortberg

• Roadracer
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
« Svar #21 Dato: Maj 27, 2011, 12:07:39 pm »
Ja så vent du hellere til du klar til den "store" model!
Og nej, kan da godt se det ikke er dig, du har ikke lyse striber i jo  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Helen

• Plastikrocker
« Svar #22 Dato: Maj 29, 2011, 01:22:06 pm »
Ja så vent du hellere til du klar til den "store" model!
Og nej, kan da godt se det ikke er dig, du har ikke lyse striber i jo  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Kan være jeg skal få det... lyse striber, så kan jeg bruge billedet som profilbillede   :evil:

Gul SV650S Old School

Sortberg

• Roadracer
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
« Svar #23 Dato: Maj 29, 2011, 04:08:49 pm »
Shiit hvis det sandt skal du nok overveje en 100ér der er lidt mere moment i ;)