Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så har jeg også bestilt et sæt, ude fra jeres gode anbefalinger ) !!! Hvis man nu ikke liiiiiiiiiiiiiiige har prøvet at skifte og rode med det før, er der så en venlig sjæl som kan fortælle hvordan det foregår ) ?
Citat fra: Mallen efter August 08, 2012, 01:41:06 pmSå har jeg også bestilt et sæt, ude fra jeres gode anbefalinger ) !!! Hvis man nu ikke liiiiiiiiiiiiiiige har prøvet at skifte og rode med det før, er der så en venlig sjæl som kan fortælle hvordan det foregår ) ?Det er meget let at skifte! Du skal skrue en skrue ud, pille det gamle greb af, sætte det nye på og skrue skruen i igen
Citat fra: Henrik306 efter August 08, 2012, 01:51:02 pmCitat fra: Mallen efter August 08, 2012, 01:41:06 pmSå har jeg også bestilt et sæt, ude fra jeres gode anbefalinger ) !!! Hvis man nu ikke liiiiiiiiiiiiiiige har prøvet at skifte og rode med det før, er der så en venlig sjæl som kan fortælle hvordan det foregår ) ?Det er meget let at skifte! Du skal skrue en skrue ud, pille det gamle greb af, sætte det nye på og skrue skruen i igen Dvs. at der ikke er den store tilpasning af kobling og bremse ... Det burde jo være lige til