Pipercross er et mekanisk filter og K&N er et elektrostatisk filter.
K&N giver det bedste luftflow til motoren.
K&N er bedst.
/Ove.
Skal nok tage billede så du kan se rammen der skrues på
Stenet - han sagde præcis det modsatte til mig da han solgte mig et PiperX filter i forbindelse med at han rullede min cykel (hvor der i forvejen sad et K&N filter i).
Så må der da være sket et eller andet i forhold til deres produktudvikling siden da - for ellers har han stukket en af os en lodret løgn (sikkert mig - fordi det betød at han kunne sælge et PiperX filter mere). Under alle omstændigheder fandtes der ikke K&N filtre med aluramme da jeg fik min cykel rullet. Så det kan måske være forklaringen?
Jeg undrer mig dog stadigvæk over at der ikke findes et K&N filter som passer beskrivelsen på K&Ns egen hjemmeside. Så det ville da være interessant at vide om den der stage 2 ramme er noget de selv har snedkereret.
Hvor meget giver du for filter + ramme alene?
Under alle omstændigheder glæder jeg mig til at se billedet!
Skurk du har ikke meget til overs for ham der????????
Nu var det garanteret sådan, ret mig hvis det forkert, at dengang du fik sat dit pipercross på, var der IKKE stage to ramme til K&N, og pipercross derved gav mere "sug", om rammen er en de selv har udviklet kan da sagtens tænkes, det er en aluramme der bliver spændt rundt på filtret, det bliver sat på i næste uge. Melander har det også på så vidt jeg husker?
Nu er det sådan, at E-dot/Ove selv udvikler/videreudvikler mange af de ting der bliver sat på inklusiv PC, K&N, og de piller ved motoren bla på SVérne, og laver nok noget man ikke lige kan få at vide, med mindre man er gift med ham. Ved han har udviklet/videreudviklet luftfiltre til diverse motocross køre, og andre baneracere, så kunne sagtens tænke at K&N at rammen er "hjemmelavet", men derfra og så til at sige han sælger dig pipercross for at få det sidste væk, trods K&N er bedst?? Så tror jeg da man skal finde en anden at få kørt sin SV til af, hvis tilliden kan lægge på sådan et lille sted.....
PS... Ingen sure miner ADMIN