Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har lige prøvekørt en kawasaki zx6r fra 2010, og jeg er simpelthen blevet forelsket i dens bremser. Tænk at en motorcykel kan være udstyrret med så smukke bremser! Hvordan får jeg mine til at ligne noget der bare minder om dem?
Masteren er lidt slatten, så skift den.
Samme som på SV1000 S også - den fejler umiddelbart kun noget hvis alderen eller kilometrene trykker så skal resten ligge i kaliprene.Ellers må han købe en SV1000 gaffel af mig. Der er sprøde kalipre med til den og den kan justeres.
Citat fra: Brix efter Maj 21, 2011, 05:45:03 pmJeg har lige prøvekørt en kawasaki zx6r fra 2010, og jeg er simpelthen blevet forelsket i dens bremser. Tænk at en motorcykel kan være udstyrret med så smukke bremser! Hvordan får jeg mine til at ligne noget der bare minder om dem? Køber min Triumph
Altså det vil ikke hjælpe noget at skifte master?Citat fra: Sajmon efter Maj 22, 2011, 02:35:13 pmSamme som på SV1000 S også - den fejler umiddelbart kun noget hvis alderen eller kilometrene trykker så skal resten ligge i kaliprene.Ellers må han købe en SV1000 gaffel af mig. Der er sprøde kalipre med til den og den kan justeres.Passer gaflen på en 650'er?Det gør den ja - der er dog ikke forhjul og skiver til den. Er det en S model skal du snakke med Nick da det er hans gaffel - er det en N skal du snakke med T-MAS da det er hans gaffel.
Samme som på SV1000 S også - den fejler umiddelbart kun noget hvis alderen eller kilometrene trykker så skal resten ligge i kaliprene.Ellers må han købe en SV1000 gaffel af mig. Der er sprøde kalipre med til den og den kan justeres.Passer gaflen på en 650'er?
Det bedste du kan gøre med en 650 efter min mening er: sintermetal bremseklodser, stålslanger og en radial bremsemaster.Jeg kan ikke selv mærke forskel på om det er wave eller normal skiver.