Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Med og uden DB killer.............................................. BTW hvad ligger de på i pris, i dk og udlandet?suzuki sv 1000s ixil extreme with db killersuzuki sv 1000s ixil extr without dbkiller
Citat fra: Sortberg efter Maj 18, 2011, 06:40:33 pmMed og uden DB killer.............................................. BTW hvad ligger de på i pris, i dk og udlandet?suzuki sv 1000s ixil extreme with db killersuzuki sv 1000s ixil extr without dbkiller? Ved det ikke. Sad på da jeg købte den. Og DB killeren er ikke monteret- har aldrig været pakket ud af emballagen
Laser duo tech uden db killer...tordner der ud af...startede en bilalarm, i bilen der holdt et par meter fra mig sidste dag på p-pladsen, da jeg startede maskinen
Citat fra: Wolfdk efter Maj 18, 2011, 09:47:27 pmLaser duo tech uden db killer...tordner der ud af...startede en bilalarm, i bilen der holdt et par meter fra mig sidste dag på p-pladsen, da jeg startede maskinen Starter også Bilalarmer med mine akrapovic carbon potter
Citat fra: Rasmus Modsat efter Maj 18, 2011, 11:34:27 pmCitat fra: Wolfdk efter Maj 18, 2011, 09:47:27 pmLaser duo tech uden db killer...tordner der ud af...startede en bilalarm, i bilen der holdt et par meter fra mig sidste dag på p-pladsen, da jeg startede maskinen Starter også Bilalarmer med mine akrapovic carbon potter Jeg starter en go fornemmelse i ynderhylerne med min leo vince potter Men ja, som Skurken skriver, kom til bulderdagen, så kan man høre et utal af kombinationer live. Og måske sørens z750 kun med forrør igen
Årh hold nu op - det er jo ikke kl. 10 om formiddagen Vi plejer at mødes til burgere på Burger King nede ved Køge Transportcenter... Så måske kl. 13.00 + at der er junk food!!!
For skal til noget herredag dagen før Og der plejer at vi at gå til stålet