Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Pølsehorn...????? er det natmaden......??? er pølsehorn normalt en del af julemad ??? ikke at det gør noget... jeg elsker pølser... mums... ligger godt i munden...
Tømmermænd er for tøsedrenge - Hovedpinepiller er der vidst ingen af jer der har brug for (det kaldes fantomsmerter - heheh)
nå men så må jeg hellere melde min ankomst under fanen... nu hvor jeg har fået kørelejlighed.. Tager da gerne noget pålægschokolade med..
Tager da gerne noget pålægschokolade med..
Citat fra: Freno Tager da gerne noget pålægschokolade med.. + morgenbrød (Det var godt nok en feddet udmelding der findes ikke så meget pålægschokolade i hele verden at du kan nøjes med at tage det med )
Eller... - er det ikke bedre at Freno kører til den nærmeste bager dagen efter?
Det jeg høre jer sige er..: buuhuu jeg har det hårdt, buuhhuu livet er uretfærdigt buuhhuu Freno har det for let buuhuu..er det korrekt?
Er ikke bange.. SVea er nemlig rigtig flink...
Citat fra: FrenoEr ikke bange.. SVea er nemlig rigtig flink... Er det noget noget du forsøger at overbevise dig selv om, eller tror du virkelig på det
Han står til en styg overraskelse