Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Overvejer at medbringe et par flasker shots hvis det skulle falde i god jord???
Citat fra: BirkebækOvervejer at medbringe et par flasker shots hvis det skulle falde i god jord??? Hør lige B2 om det er en god ide ?? - Når vi er i klubben, burde vi jo hænge lidt i dere bar
Citat fra: BongersCitat fra: BirkebækOvervejer at medbringe et par flasker shots hvis det skulle falde i god jord??? Hør lige B2 om det er en god ide ?? - Når vi er i klubben, burde vi jo hænge lidt i dere bar Man kan jo stadig hænge i deres bar
Citat fra: kashhh Skal jeg medbringe pølsehorn til hele banden Ja helt klart da!!! Og super at folk er begyndt at melde ud med hvad de tager med!!!Jeg skriver Søren for shots og Jakob for pølsehorn...Og vi kan evt hente dig Søren, så du ikke behøver at starte din egen bil op... Så længe du er parat til lidt fællessang tur/retur
Skal jeg medbringe pølsehorn til hele banden
Rullepølse med løgringe.... så varer smagen længere! Skal jeg hive det med???
Citat fra: CaponeRullepølse med løgringe.... så varer smagen længere! Skal jeg hive det med???Hiv du bare, men husk sky Og lad så for guds skyld være det eneste du hiver i den aften
Jeg må hellere komme med i kampen her Skal jeg medbringe pølsehorn til hele banden
Citat fra: kashhhJeg må hellere komme med i kampen her Skal jeg medbringe pølsehorn til hele banden Pølsehorn...????? er det natmaden......??? er pølsehorn normalt en del af julemad ??? ikke at det gør noget... jeg elsker pølser... mums... ligger godt i munden...
Mangler stadig nogen der tager Juice + Rundstykker + Pålægschokolade + smøger og Treoer med !!
Citat fra: BongersMangler stadig nogen der tager Juice + Rundstykker + Pålægschokolade + smøger og Treoer med !!Hvis der skal tages juice med, vil jeg gerne på plotte Fætter K på det (Eftersom det sikkert alligevel er mig, der kommer til at købe det for ham ) Treo er for tøsedrenge, jeg finder noget andet... Så kan vi lege russisk roulette med piller (Også kaldet: Hvem får Stesoliden )
Så kan vi lege russisk roulette med piller (Også kaldet: Hvem får Stesoliden )