Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Men hvad med ost!! Hvad har det nu gjort jer??? Og rigeligt med Kærgården!!!!
Skal jeg tage noget gravedelaks med samt dild dressing ?Ole S.
Skal jeg tage noget gravedelaks med samt dild dressing ?
B2 du ved godt af fisk er sundt, ja også for dig.
Citat fra: ole sB2 du ved godt af fisk er sundt, ja også for dig. Ikke en skid !Hver eneste gang jeg spiser fisk, har jeg hovedpine, kvalme & gummi i knæene, dagen efter
Citat fra: B2Citat fra: ole sB2 du ved godt af fisk er sundt, ja også for dig. Ikke en skid !Hver eneste gang jeg spiser fisk, har jeg hovedpine, kvalme & gummi i knæene, dagen efter Prøv at lade være med at drikke dig stander vissen samtidig med du spiser fisk næste gang...
Lavet lige en opsamling - Jeg synes der mangler følende til julefrokostenPølsehornPlastbestik + tallerknerNoget salat ??Chips til senere..FlødekartoflerSmøger Lystbrød - så er der lidt at tage af, for de folk der ikke ved hvad de skal have med !!!!Og husk at brøden skal sku være noget godt brød.. – gider ikke at side og æde lorte brød, stjålet fra en foderbræt Ole Hansen (hvilken jeg synes vi skal fritage for at tage noget med) – hvis du er i bil, kan du så ikke finde nogle fra det jyske der gerne vil med
Jeg er som sagt også kørende fra Valby af. Der skulle være plads til 3, måske også 4 stk. hvis folk er klar på at rykke lidt sammen.Overvejer at medbringe et par flasker shots hvis det skulle falde i god jord???
Jeg må hellere komme med i kampen her Skal jeg medbringe pølsehorn til hele banden
Skal jeg medbringe pølsehorn til hele banden