jeg har lige fået et sæt Pilot Power 2ct ind af døren .. 1700,- leveret .. badabing - jeg er snart klar til ferie på fine "engelske" veje, uden hastighedsgrænser udenfor byerne
det med at du ikke kan holde varme i det yderste på kanterne af et 2ct vil jeg ikke lytte så meget til (beklager Jannik). Det er et gadedæk, hvor der er pilot power compund på midten og langt ud på skuldrene af dækket, og så er der lige en lidt blødere compund helt ude på det yderste af skuldrene på dækket, for øget vejgreb, i forhold til den ellers rigtig gode alm pilot power compound.
Håber dine pilot power var væsentligt billigere end 2ct'eren. ellers havde jeg valgt 2ct'eren, bare lige for at få den ekstra psykologiske effekt med at man har en god blød compund helt derude, hvor man sjældent kommer ved gadekørsel.
Jeg har også været meget glad for pilot power og har stortset ikke kørt med andet.. jo nu skal jeg så have 2ct'eren på, fordi pilot power dækket efterhånden er så gammelt at det ikke produceres/kan opstøves mere.
(har endda læst der hvor jeg købte mine 2ct'ere at de nu er udgået, fordi Pilot Pure har overtaget... - så de er ved at tømme lagrene rundt omkring)
god vind.. og Pilot Power er et fremragende dæk !!