Hey allesammen...
Jeg har en Suzuki SV650S K5, med Yoshimura Carbon udstødning & Power Commander. Jeg har igennem det sidste stykke tid bestemt mig for at få et ræser luftfilter på, alá KN eller PiperX.
Jeg har derfor læst en del indlæg bl.a. herinde omkring diverse mht. filtre typer, larm osv. Da jeg bor lige udenfor Århus, har jeg læst mig til at FVmotor i Sabro, skulle være et fint sted.
Jeg kontakter så FVmotor på mail, hvor jeg gerne vil høre om de kan hjælpe med at smide et luftfilter på, hvor det er et stage 2 kit, der erstatter det gamle filterkasse låg, og umiddelbart et pipercross filter, da jeg har læst meget godt om det, og til sidst så få den rullet ind og modificere min PowerCommander dertil.
Finn fra FVmotor svarer så tilbage med et, i mine øjne, noget overraskende svar....
Han skriver bl.a. at han vil foreslå at få et KN filter i min standard luftkasse, og så bare modificere kassen lidt, så det ikke larmer så meget. Yderligere synes han at Pipercross er noget de handler med ved Thansen, og det vil han ikke røre ved...
Jeg svarede at jeg var indforstået med larmen fra et åbent filter, og det synes jeg lyder fedt. Jeg skrev også at hvis det er fordi han hælder mest til KN, jammen så kigger vi da bare på en stage 2 løsning til KN...
Til det skrev han at det altså ville blive dyrt på den måde, og han mente rammen alene kostede omkring 400 bobs... Altså ikke det jeg vil kalde dyrt og skræmmende..
Det stemmer bare ikke rigtig overens med det jeg har læst herinde, hvor flere af jer da har fået pipercross filter med stage 2 ramme, også ved FVmotor... ??...
Jeg har nu skrevet til ham, at jeg hellere lige må kigge ud til ham, så vi kan få snakket ordentligt om hvad det er jeg gerne vil.
Nogen der kan kommentere yderligere til dette, da jeg sidder temmelig forvirret tilbage