Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 12, 2011, 09:39:49 pmCitat fra: Jannik efter Maj 12, 2011, 09:38:28 pmJa men det var jo alligevel først når man havde fået sin franske hotdog, og der havde man rigeligt med tid til at holde øje med hvornår du kom, så det er ikke xenonen der var skyld i det. Forklarer din topmave og mit vaskebræt - dog har vi ikke kørt sammen i 1½ år, så undrer mig over at du ikke har tabt dig Det er nok bare en gammel vane.
Citat fra: Jannik efter Maj 12, 2011, 09:38:28 pmJa men det var jo alligevel først når man havde fået sin franske hotdog, og der havde man rigeligt med tid til at holde øje med hvornår du kom, så det er ikke xenonen der var skyld i det. Forklarer din topmave og mit vaskebræt - dog har vi ikke kørt sammen i 1½ år, så undrer mig over at du ikke har tabt dig
Ja men det var jo alligevel først når man havde fået sin franske hotdog, og der havde man rigeligt med tid til at holde øje med hvornår du kom, så det er ikke xenonen der var skyld i det.
Jeg er ok. Skriver når jeg har nemmere ved at bruge computer.