Forfatter Emne: suk  (Læst 3378 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
suk
« Dato: Maj 08, 2011, 06:48:54 pm »
http://ekstrabladet.dk/112/article1550953.ece

Smid dem i fængsel. Slut.

Jeg var nær død ved nøjagtig samme situation bare 5 dage siden.

Cobra

• Plastikrocker
Sv: suk
« Svar #1 Dato: Maj 08, 2011, 07:41:43 pm »
Puha, jeg synes efterhånden der har været mange af disse ulykker allerede i år.  :(

Dan P

• Gæst
« Svar #2 Dato: Maj 08, 2011, 07:45:02 pm »
Sådan noget burde taksers som uagtsomt mandrab....(hedder det ikk det?)

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Maj 08, 2011, 08:04:27 pm »
Jeg synes også det er næsten hver dag i øjeblikket, man hører om en mc'ist der er blevet slået ihjel af en bilist...  :thumbsdown:
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #4 Dato: Maj 08, 2011, 09:43:03 pm »
Sådan er det hvert år gutter. Desværre...  :(

Vær vågen og forvent det værste, det er det eneste der kan redde en i trafikken.  :club:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

T-MAS

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: Maj 08, 2011, 09:55:49 pm »
 :cry: :(
Mvh Thomas :-)

Peugoet Speedfight 45 km/T :-D
Yamaha FZ6-S
SV 1000 N

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #6 Dato: Maj 08, 2011, 10:01:48 pm »
Altid langt lys på i dagtimerne + gode (læs: kraftige pærer) - jeg kan tydeligtmærke forskel på billisterne når jeg kommer til at køre med alm. nærlys...
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: Maj 08, 2011, 10:05:08 pm »
Jeg kørte altid med langt lys på monsteren, men har af én eller anden årsag ikke gjort det med det gule lyn.
Idag var der også en kvinde som var tæt ved at køre ud foran mig, tror sgu de "glemmer" at kigge til venstre anden gang.

Dan P

• Gæst
« Svar #8 Dato: Maj 08, 2011, 10:12:43 pm »
Bilder også mig selv ind, at mit Xenon hjælper til at blive set...om det passer, tjah :)

CarstenM

• Gæst
« Svar #9 Dato: Maj 08, 2011, 10:20:44 pm »
Når man læser sådan noget så bliver man som familiefar sku lidt noia..  :dead:

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #10 Dato: Maj 08, 2011, 10:42:22 pm »
Jeg synes det er temmelig ufedt at spamme sitet med diverse MCulykker sommeren over !

Vi ved alle sammen, at der dør en hel del i løbet af sæsonen, men jeg synes vi skal lade sensationspressen om det, og så bare koncentrere os om de positive ting...

Har selv mistet en hel del gode kammerater gennem årene, og har bestemt ikke brug for at få genopfrisket hukommelsen jævnligt her på sitet !!!

Just my 2 cents...
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

SA

• Roadracer
« Svar #11 Dato: Maj 09, 2011, 12:13:14 am »
Jeg synes det er temmelig ufedt at spamme sitet med diverse MCulykker sommeren over !

Vi ved alle sammen, at der dør en hel del i løbet af sæsonen, men jeg synes vi skal lade sensationspressen om det, og så bare koncentrere os om de positive ting...

Har selv mistet en hel del gode kammerater gennem årene, og har bestemt ikke brug for at få genopfrisket hukommelsen jævnligt her på sitet !!!

Just my 2 cents...

Nej det er ikke særlig rar læsning, det vil jeg medgive dig. Men jeg tror faktisk, at vi er mange, der godt kan bruge en reminder om farerne, vi møder som motorcyklister. Jeg kan jo kun svare for mig selv, men når jeg læser disse artikler, så lægger det helt klart en dæmper på min fart og skærper min opmærksomhed.

Søren

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #12 Dato: Maj 09, 2011, 05:54:50 am »
Jeg får ondt i maven når jeg læser disse artikler, det er møg ubehageligt, men er med til at minde mig om at jeg skal passe ekstra godt på mig selv derude og være mere på vagt/opmærksom i sådanne situationer.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #13 Dato: Maj 09, 2011, 09:30:31 am »
Ja - vi ved at det sker hver sæson..personligt forsøger jeg altid at tage gassen af og er klar på bremsen når jeg kommer til sideveje, eller hvor der er dårlig oversigt ......så har jeg selv gjort det jeg kunne .... og langt lys ja på med det... pas på derude gutter... kør med øverste etage på vejen og med gassen på bane ....  :police: :hand:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

T-MAS

• Søndagskører
  • **
« Svar #14 Dato: Maj 09, 2011, 05:08:23 pm »
Jeg er også med SA og COBRA hvad angår emner som dette.... Absolut ikke rar læsning! Men en rigtig god reminder til at huske sig selv på hvad det er vi har gang i.....
Mvh Thomas :-)

Peugoet Speedfight 45 km/T :-D
Yamaha FZ6-S
SV 1000 N