Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis du kan få den med en reklame for en RIGTIG øl ( Guld Tuborg f.eks. ) Så har du far i noget af det rigtige
Citat fra: B2Hvis du kan få den med en reklame for en RIGTIG øl ( Guld Tuborg f.eks. ) Så har du far i noget af det rigtige Nope, den går vist ikke.... Mener at der allerede er en pige, der kører med guld øl som rygmærke... (Nej det er ikke mig selv )
Citat fra: SVeaCitat fra: B2Hvis du kan få den med en reklame for en RIGTIG øl ( Guld Tuborg f.eks. ) Så har du far i noget af det rigtige Nope, den går vist ikke.... Mener at der allerede er en pige, der kører med guld øl som rygmærke... (Nej det er ikke mig selv )I know ! Det er Lonnie, men han kunne spørge pænt om han må være med i hendes klub
Hummmm B2 - kender du hende.. et enkelt Nej / Ja er nok - vil ikke høre historien
Nix, den er sgu' for popsmart til min smag....Beklager
Hi!!!!Har længe ledt efter en læder jakke og faldt over denne. Hvad syntes i. Ok eller lidt for smart.....