Forfatter Emne: kæreste sorger!  (Læst 4612 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis82

• Plastikrocker
kæreste sorger!
« Dato: Maj 06, 2011, 01:39:46 pm »
okay.. hva er den bedste kur! har været helt i kul kælderen. ´nogen som har nogen gode ideer.. ? og ja har haft svinet i topfart. alt er gråt og kedeligt. hjææælp!!!!
Dennis

Nick

• Sandt SVin
Sv: kæreste sorger!
« Svar #1 Dato: Maj 06, 2011, 01:43:12 pm »
Lykken er bare at køre en god tur.. ikke alt det der topfarts pjat :-) og ellers så bare få tankerne lidt væk vel.. vær sammen med venner...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: Maj 06, 2011, 02:07:54 pm »
Sæt denne her på og rock ud!!!!

Foo Fighters - White Limo

... og tænk på at solen skinner og det er ved at blive sommer. Sådan en situation er altid en hård nyser  :undecided: Anyway - jeg er frisk på at køre en tur i morgen hvis du erller nogen andre vil med :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Maj 06, 2011, 02:51:22 pm »
Find papir og blyant og skriv 10 positive ting ned ved at du er blevet single. It helps :wink:
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Maj 06, 2011, 03:02:31 pm »
Svaret er simpelt:
Trackdays.

Topfart i sig selv er gråt og kedeligt.
 Næ du, der skal svinghastigheder, nedlægning, panikbremsning og herlig Pitlane hygge til.
 :D
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #5 Dato: Maj 06, 2011, 03:05:51 pm »
En tur i hegnet !
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #6 Dato: Maj 06, 2011, 03:40:34 pm »
En tur i hegnet !

Men ikke på/med cyklen!  :o

Offentliggør nøgenbilleder af hende, eller find noget dårligt ved hende og skriv det ned ved siden af de 10 gode ting ved at blive/være single.
Jeg ved ikke om pigernes trick med Ben&Jerry's virker, men det smager da godt imens det står på  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #7 Dato: Maj 06, 2011, 03:57:28 pm »
Trist at høre .........hvis jeg kendte den bedste kur ville jeg være millionær........

Kender ikke din situation så hvor skal man starte...jeg har taget udgangspunkt i en tid som for mig var meget svær efter mit brud med eks'en og hvad jeg fokuserede på...
.... måske kan det hjælpe dig på vej :  (både her og nu og lidt tips til et evt senere forhold / situationer...men selvom det hjalp mig kan det være total bullshit for dig...anyway det er da et forsøg værd  :wink:

- giv dig selv lov til at være ked af det - græd som pisket - ha' ondt af dig selv - det er ok alle følelser er tilladte..også de grimme

- man kan ikke race afsted fra de kolde facts hverken på mc eller ved at foretage sig en masse ting så man ikke tænker på det som er sket eller hoppe over hvor gærdet er lavest -  det er stinkende vigtigt at få behandlet det som er sket - inde i din computer og hjerte

- papir og blyant - skriv et brev til din tidligere kæreste... og bare kom ud med det hele - vrede sorg glæde - tilsvining bare kør løs....men du behøver ikke at sende det....

- find en du kan tale med som ikke er farvet af at kende dig eller din kæreste - eller noget omkring jeres historie - en som ikke er bange for at give sin mening til kende eller vurdere de ting som du siger/foretager dig osv - en som kan se tingene fra en lidt anden synsvinkel end du kan (fik selv coaching igennem ca 6 mdr efter bruddet med min eks.. det var skide godt og af en person som slet ikke kendte til noget omkring bruddet - men hun kunne stille de rette spørgsmål og jeg fandt så selv svarerne...

- det er super godt at kunne tale med nogen og gør det ofte omkring din situation ... selv hvis du er inkompetent på at kunne tale om tingene så tving dig selv ud i det ...

- jeg boede for mig selv i en lang periode, hvor fokus var på hvad som var sket - hvad jeg ville med mit liv - hvad som var godt ved bruddet hvad som var dårligt ved bruddet osv - ikke fokus på at noget som helst andet og slet ikke trøste kærester...

- prøv at find ud af hvorfor det gik galt - hvis hun er skredet med en anden er dette ikke grund nok - der er typisk altid en årsag

- er du god til at kommunikere dine behov - dine grænser - når du bliver glad - når du bliver ked af det - hvad du godt kan lide - kan du lytte osv. -   typisk sker det ofte at disse brud kommer pga at vi er pisse dårlige til at kommunikere...tingene ryger bare om i rygsækken og så videre...rygsækken bliver altså bare hængende der - få lortet tømt fra tid til anden

- Min tidligere chef gav mig engang et råd..som handler om kommunikation og handling .. som sagtens kan styres over på et forhold mellem 2 mennesker .... det handler om at blive bevidst kompetent...
eksempel
- du har en dårlig vane med at rydde op efter dig og hjælpe med madlavningen - ingen har nogensinde fortalt dig dette og hermed er du ubevidst inkompetent på dette område
- din kæreste ..hun siger ikke noget til dig - hvilket gør at du stadig er ubevidst inkompetent
- i det øjeblik hun siger ...hey du ... du kan ikke være rigtigt at du ikke hjælper til med madlavningen en gang imellem, og jeg er ked af at du aldrig hjælper til med dette og blot glor på MototGP  :wink: - så har hun gjort dig bevidst inkompetent - netop ved at kommunikere det
dvs - nu ved du da i det mindste - at det ikke er så godt det her...men blot ved at sige det til dig bliver du jo ikke en ørn til at huske det.
Nu hvor du er bevidst inkompetent skal der jo helst ske dette at næste gang hun står i køkkenet - at så tænker du i det mindste på at du måske burde hjælpe til....det kan godt være at du stadig hellere vil se Rossi og vælger dette,  men nu tænker du da over det, hvilket du ikke gjorde før fordi ingen havde sagt det til dig.
Herfra er det så hårdt arbejde ..nu skal man nå hen til det punkt, hvor du bliver bevidst kompetent - dvs du husker på at hjælpe til ...nå ja for pokker jeg skal jo lige hjælpe til,  måske med et hint i ny og næ.
Jo mere man arbejder på det jo tættere komme man på at blive ubevidst kompetent..hvilket er målet...dvs at du inderst inde ved at hun bliver super glad for at du gør det og du gør det for at glæde hende ...og du behøver ikke hjælp til at huske det ...du gør det bare

Men for at nå derhen - hvor det hele bare spiller uanset hvordan man kører sit forhold ..så når man ikke derhen uden at kommunikere og tale sammen - om det som spiller og ikke spiller... hvis du eks ikke fortæller din partner hvad der gør dig glad hvordan fan' tror du så at hun skulle kunne gøre mere af det eller vælge at gøre mere af det som gør dig glad...kommuniker for pokker

(håber ikke det blev sort snak..det kan jo være svært med skriftlig kommunikation)

- vil du vinde hende tilbage ? ....... så skal du fandme forsøge

- vær ærlig og jeg er sikker på at du vil kunne mærke når du kommer på rette vej..

- når en dør lukkes åbnes der andre døre  ..... selvom det måske ikke er lige det man tænker på her i sorgen

- du skal kunne elske dig selv (både med de gode og mindre gode sider) -  før du kan elske andre...

- Find ud af hvem og hvad som betyder mest for dig og prioriter din tid herefter

- der findes ingen nogen genveje....

Held og lykke med det - op med næbbet og frem med brystet  :afro: du er helt sikkert helt OK  :afro: og er sikker på at du nok skal klare dig igennem stormen ...... :D

Hilsen Per

PS ! En hyggetur på Svinet kan sagtens være en af midlerne til at få lidt glæde .nu hvor alting er lidt sort.
       Det samme gør sig gældende med byture med gutterne....
       Jeg er altid frisk på en tur hvis det kan passes ind og da også en snak...eller bare lytte hvis der skal læsses af

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #8 Dato: Maj 06, 2011, 04:43:10 pm »
En tur i hegnet !

Men ikke på/med cyklen!  :o

Offentliggør nøgenbilleder af hende, eller find noget dårligt ved hende og skriv det ned ved siden af de 10 gode ting ved at blive/være single.
Jeg ved ikke om pigernes trick med Ben&Jerry's virker, men det smager da godt imens det står på  :D

hehe nej ikke med cyklen, men ved en ordentlig druk tur med sine bedste kammerater !
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Morten1970

• Plastikrocker
  • Forskellen på drenge & mænd - prisen på deres gear
« Svar #9 Dato: Maj 06, 2011, 06:43:06 pm »
Per - jeg har kun en kommentar........  :respekt:

Har selv været igennem hele møllen...
SV650SA K7, Devil Carbon, lille nr. plade holder
Fuldkåbe, Hugger, Egosæde, LED blink

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
« Svar #10 Dato: Maj 06, 2011, 08:48:34 pm »
Øl - og tid.

Cobra

• Plastikrocker
« Svar #11 Dato: Maj 06, 2011, 08:53:45 pm »
Tid, tid og atter tid.
Og snak ud om det med hvem der end vil lytte.
En tur i byen, flirt en masse, bekræftelse gør faktisk underværker hvis du spørger mig.

Og et virtuelt klem herfra.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #12 Dato: Maj 06, 2011, 09:48:29 pm »
Kør en tur.. tag en hel dag på MC'en ... det klarer hovedet.  man tænker ikke på andet :D

hva med om vi kørte en tur til Kalundborg (fjordtræf) hos MC 71 ...

så kan vi slappe af i det gode vejr og iøvrigt nyde turen derned/derop ..   :)   ???

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #13 Dato: Maj 07, 2011, 08:49:17 am »
Jeg er klar :-D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #14 Dato: Maj 07, 2011, 09:10:46 am »
Jeg skal i parken :innocent:
nu med yamaha fz1 2008