Forfatter Emne: Omregistrering på Sluseholmen idag 5/5 2011 omkring kl. 16  (Læst 6294 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bubbi

• Søndagskører
  • **
Omregistrering på Sluseholmen idag 5/5 2011 omkring kl. 16
« Dato: Maj 05, 2011, 08:55:42 pm »
Jeg var ikke den eneste der var nede at omregistrere en SV1000, der kom også en blå 1000S, en herindefra?  :)
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Omregistrering på Sluseholmen idag 5/5 2011 omkring kl. 16
« Svar #1 Dato: Maj 06, 2011, 10:56:18 am »
Jeg var nede for et omregistrere en sort i forgårs ;-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: Maj 06, 2011, 02:47:20 pm »
Så var det nok ikke dig  :wink: Men vedkommende havde nogle usædvanligt vellydende potter på, som jeg lige sku høre hvad var for nogle... Mine egne originale blegner jo i sammenligning  :cry:

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Maj 06, 2011, 08:48:46 pm »
Det var mig :-)

Der var godt nok lang ventetid :-S

Potterne er Leo Vinci potter uden db killers - Tak :-)
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #4 Dato: Maj 07, 2011, 10:33:35 pm »
Ah ok, jamen hej  :) Jeg var derinde sammenlagt en time, så det var ikke så galt når man tænker på der var 37 i kø foran mig. Til gengæld sad jeg i bilkø i en halv time da jeg skulle ud  :(
Jeg må lige få kigget på sådan et par potter der...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #5 Dato: Maj 09, 2011, 10:13:09 am »
jeg havde 29 foran mig om kom i frokostpausen... Så jeg var der også sammen lagt i 1½ time  :undecided:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Maj 09, 2011, 10:39:09 am »
Der var vist 31 foran mig, så det var også ca en time, og så ja, en kæmpe kø for at komme ud, puuha, det var varmt :-S

Hvis du har brug for at høre potterne inden et evt. køb, så må du lige give lyd, så skal det nok kunne arrangeres...
Mvh Henrik

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #7 Dato: Maj 09, 2011, 11:27:24 am »
Så var det nok ikke dig  :wink: Men vedkommende havde nogle usædvanligt vellydende potter på, som jeg lige sku høre hvad var for nogle... Mine egne originale blegner jo i sammenligning  :cry:

Åbne potter  :orkester: ......Kan anbefale disse mht dyb bulder ..... har Oval Dual port monteret på eget SVin....

http://www.blueflameperformance.com/bikes_english/blueflame-motorcycle-exhausts/suzuki/tl1000-r-s-sv-1000-pair.html

De er godt nok steget lidt i pris...jeg gav 300 pund for mine med 25 % vinterrabat...

Men igen - hvis du spørger om valg af potter så er der 100 forskellige svar...fordi vi er så forskellige...hør på nogle forskellige og vælg så efter udseende og lyd som behager  :mrgreen:

Du er altid velkommen forbi hvis du vil lytte... holder til i Solrød Strand

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Henrik306

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Maj 09, 2011, 12:21:11 pm »

Åbne potter  :orkester: ......Kan anbefale disse mht dyb bulder ..... har Oval Dual port monteret på eget SVin....

http://www.blueflameperformance.com/bikes_english/blueflame-motorcycle-exhausts/suzuki/tl1000-r-s-sv-1000-pair.html

De er godt nok steget lidt i pris...jeg gav 300 pund for mine med 25 % vinterrabat...

Men igen - hvis du spørger om valg af potter så er der 100 forskellige svar...fordi vi er så forskellige...hør på nogle forskellige og vælg så efter udseende og lyd som behager  :mrgreen:

Passer udstødninger til TL1000 direkte til SV 1000??
Mvh Henrik

Per

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: Maj 09, 2011, 12:45:23 pm »
Passer udstødninger til TL1000 direkte til SV 1000??

Det mener jeg bestemt ikke - bemærk blot at de har sat både TL1000 og SV1000/s potterne på samme WEB-side.
Du skal opgive hvilken MC du har model/årgang når du bestiller..så du får de rigtige  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #10 Dato: Maj 10, 2011, 01:53:22 pm »
Tak for rådene og tilbud om at høre  :thumbsup: Det er jo ikke nemt at vide, hvordan et sæt buldrepotter lyder inden man har hørt dem på... Godt der findes lidt at blive inspireret af på Youtube. Nogen der kender til andre steder på nettet, hvor man kan høre lyden af de forskellige?

Efter købet af dyret er pengepungen kun til at købe vandgrød, så må indtil videre klare mig med de gratis forbedringer på lydsiden, dvs. at lege med luftfilterkasse  :P Har indtil videre taget snorklen af, og kan da høre liiidt forskel, men ikke det store. Så måske skal hele toppen af luftfilteret af :)

Overvejer også det trick han viser her, med at bore huller i de originale udstødninger, men er lidt usikker på hvor de udborede metalstykker mon bliver af ved den operation  :undecided:

SV1000S Muffler Mod

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #11 Dato: Maj 26, 2011, 12:44:37 pm »

Det bliver nok de der Blueflame dualport der kommer til at pynte på min cykel  :) Men hvordan med db-killer, følger der et par med, eller sidder de i røret i forvejen, og i så fald er de nemme at pille ud?

Per

• Sandt SVin
« Svar #12 Dato: Maj 26, 2011, 02:02:23 pm »
Det bliver nok de der Blueflame dualport der kommer til at pynte på min cykel  :) Men hvordan med db-killer, følger der et par med, eller sidder de i røret i forvejen, og i så fald er de nemme at pille ud?

Det er det som er det fede med disse.
Der sidder 2 x db-killer i de øverste afgangshuller og der sidder 2 propper i de nederste.
De sidder alle med en spændeskive som lige er til at tage ud med en tang..herfter kan du afmontere DB-killer + propper.

Så du kan justere  :orkester: i flere niveauer... [afro|   selv med DB-killer + propper monteret ...lyder de ganske fornuftigt ..

Jeg har været på Mestersvinger på Knutten i Sverige og monterede så bare mine db-killer + propper og der var ingen problemer med lyden
Vil også tro at du kunne køre track-day grøn klasse med potterne

Skulle jeg vælge om i dag kunne det være, at jeg ville tage Tri-Oval Dual Port - da det kantede design passer godt til SV'eren.
Hørte og så dem monteret på et SVin hos Valby MC...inden jeg besluttede mig. Men det blev så den ovale model

tror ikke at du vil blive skuffet ....

Go' fornøjelse med projektet

PS !
Vær opmærksom på leveringsadresse ved bestilling. Jeg bestilte mine til privatadressen og de var bare stillet udenfor døren da jeg kom hjem....de kunne nemt ha' været snuppet !!!!  :tie:

Bubbi

• Søndagskører
  • **
« Svar #13 Dato: Maj 26, 2011, 02:15:18 pm »
 :thumbsup: AWESOME  :thumbsup: Det bliver årets juleaften #2 den dag de skattebasser kommer med posten  :mrgreen:

De skriver ikke så meget på hjemmesiden, men jeg går ud fra alt til ophæng følger med...
« Senest Redigeret: Maj 26, 2011, 02:17:01 pm af Risom »