Hvis du tager den fulde (fede) løsning som er en k3- og fremefter, som har radial-monterede bremser, guld/sort/bronze gaffelben osv., så skal der skiftes lidt mindre, da du kan beholde skiver oa. I det tilfælde skal du bruge:
Gaffelben
Underbro
Topbro*
Bremsekalibre
Forskærm
*Ang. topbroen er det lidt sværere på en naked end på en S'er, da man skal have en bro der har oprejst styr, hvis man ikke vil have clip-ons, som jo er std. på en GSXR. Heldigvis findes der er en del såkaldte superbike-kits til gsxr-cyklerne, hvor styret sidder som på en naked.
En anden udfordring er, at hullet til monteret af låsen enten sidder i midten eller til venstre på mange af GSXR-modellerne, hvor SV'erens sidder til højre. Det kan godt sættes sammen alligevel, men sidder den midt i, passer det ikke ret godt med SV'eren V-formede speedometer, og forhjulet vil pege ligeud når man ratlåser den. Dem der har den siddende til venstre vil passe RIGTIG dårligt, da man så angiveligt skal til at bore i stellet for at få det til at passe.
Alt dette gør, at man kan blive nød til at mixe og matche fra lidt forskellige årgange. Det er lidt en jungle, men det er ikke så svært som det kan komme til at lyde.
Jeg er sikker på at Sajmon gerne giver en hånd, og ellers deler jeg gerne ud af de erfaringer jeg har gjort mig undervejs.