Forfatter Emne: Endnu en der overså en motorcykel...  (Læst 1904 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

melander

• Roadracer
Endnu en der overså en motorcykel...
« Dato: April 30, 2011, 10:21:02 pm »
Hej alle sammen..

Så det her på http://ekstrabladet.dk/112/article1546301.ece

Endnu engang en der overså en MC og svingede ud foran ham.. Fandeme sørgeligt!!  :cry: :embarassed:

En midaldrende mandlig motorcyklist er blevet dræbt på stedet ved en trafikulykke på Munke Bjergbyvej nord for Sorø.

Politiet blev alarmeret om ulykken klokken 13.

- Motorcyklisten kom kørende ad Munke Bjergbyvej, da en bilist kørte ud fra en sidevej, hvorved motorcyklen bankede direkte ind i bilen. Den mandlige fører af motorcyklen blev slynget af og dræbt på stedet. Bilisten slap uskadt. I første omgang er der tale om, at bilisten ikke overholdt sin ubetingede vigepligt, men nu skal en bilinspektør fastslå om der eventuelt er formildende omstændigheder i forhold til motorcyklens hastighed etc., siger vagtchef ved Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, Søren Østervig, til ekstrabladet.dk.
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Cobra

• Plastikrocker
Sv: Endnu en der overså en motorcykel...
« Svar #1 Dato: April 30, 2011, 10:32:10 pm »
For helvede, jeg hader at læse den slags.
I eftermiddag var jeg ude at trille og kommer lige så roligt og skal svinge til venstre. Der holder en bil for hajtænder, men lige idet jeg ligger i svinget og er lige ud for bilen begynder den at køre, jeg var lige ved at panikke da bilisten panikkede først og bremsede hårdt op. Det var fandeme sært, det er imponerende at undgå at se en stor gul knallert lige for øjnene af en. Kælling.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #2 Dato: April 30, 2011, 10:41:47 pm »
det er altid trist når det sker :cry:
det er næsten lige så sørgeligt at man altid går ud fra at en MC konsekvent kører for stærkt.  :innocent: selv med en middelalderne mand ved gassen.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

soldier

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Maj 01, 2011, 09:19:24 am »
For helvede, jeg hader at læse den slags.
I eftermiddag var jeg ude at trille og kommer lige så roligt og skal svinge til venstre. Der holder en bil for hajtænder, men lige idet jeg ligger i svinget og er lige ud for bilen begynder den at køre, jeg var lige ved at panikke da bilisten panikkede først og bremsede hårdt op. Det var fandeme sært, det er imponerende at undgå at se en stor gul knallert lige for øjnene af en. Kælling.

Enig! Den anden dag holdt der en og skulle svinge til venstre på en stærk trafikeret vej. Jeg holder tilbage for han kan krydse min vej og trafikken kan afvikles igen.
I det samme overhaler en kvinde VENSTRE om, knævrende i mobiltelefon og kun én hånd på rattet. SO siger jeg bare. Er glad for jeg holdt tilbage! Ellers ville det have set grumt ud!