Edit: Vil gerne udtrykke en tak for turen bagpå Nick og ubeskrivelig fedt du ville køre hjem selvom du havde andre planer og tak til Jer andre der har skrevet til mig og tilbudt hjælp. I ved hvem I er
Selv tak
- Til Luske
... Grunden til at jeg blir nødt til at poste igen, er at du IGEN prøver at overbevise dig selv om at det var det rette du gjorde i situationen..
Præcisér situation... !?
At jeg trækker ud i siden VAR det rette jeg gjorde, da jeg var klar over jeg ikke kunne holde min bane. Hvorfor var det det rette: At ramme en modkørende kontra bremse ned ude i siden. Derfor. At min nedbremsning fejler, er noget lort.
Det er aldrig det rigtige at trække over i modsatte side! Jeg kan ikke huske den pågældende vej, men der er næppe plads til en modkørende bil og en mc der bremser i samme kørebane.
Du VIL bare ikke erkende at du handlede forkert.
.. ( nu får man så fornemmelsen af at du overhovedet ikke vil tage noget af det til dig, og ja så får man sgu lidt lyst til bare at sige.. fint - du sejler bare din egen sø og fortsætter.
Det modstrider direkte hvad jeg lige har skrevet ovenover. Så det kan jeg ikke følge dig i.
Det bekræfter bare hvad jeg lige har skrevet ovenover, så det kan jeg ikke følge dig i.
Min holdning er som udgangspunkt, at en svingulykke som denne hvor man ender i modsatte grøft...
Må lige komme med en rettelse. Jeg ender ikke over i den modsatte grøft, jeg kommer kun over i modsatte vejbane, hvor jeg så vælger, pga. uvisheden om modkørende at trække ud.
I sidste ende ender du i modsatte grøft. Benægt, benægt, benægt hjælper dig altså ikke her. Du har stadig intet at lave i modsatte kørebane - heller ikke hvis der havde været 100m frit udsyn!
Jeg har også rettet op i sving jeg ikke kunne overskue. F.eks.
det her. Kom fra vest og skulle sydpå, men tog den lige imellem de to heller da jeg ikke turde lægge modellen længere ned i svinget. Der kom heldigvis ingen modkørende
Det er 10år siden og før jeg kom på Bronzekursus og på bane. Siden da har jeg måske haft et par episode hvor jeg har tænkt "pis, ret op og brems", men heldigvis kun i et splitsekund indtil "nej fandme nej, drej!" tager over, og jeg er kommet igennem svinget. Måske ikke i flotteste stil, og absolut ikke med god gas ud af svinget, men jeg klarede det, og det var en succesoplevelse. Dem skal du nok også få rigeligt af, men det kræver at du accepterer at ikke alle deler dit synspunkt, og at du måske ikke altid har ret.