Forfatter Emne: Tråd slettet eller !!!!!!! VikingPowerSV - alias Danser Med Hegn... ;-)  (Læst 6764 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Hm... sad i går og læste i tråden som Toke havde oprettet omkring sit styrt... er det mig som er helt blank eller er det blevet fjernet fra forummet ?

Og hvis ja- hvorfor ?

Hilsen den nysgerrige
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
har faktisk siddet og ventet på at høre mere omkring hvordan det går ham, så øv for sletning?

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Tråden røg på grund af en lidt dårlig stemning. Personligt synes jeg det var ret ærgeligt, for jeg mener det er vigtigt vi snakker om den uheldstype, da den er så almindelig. Ved at kigge på et uheld, finder man ud af hvordan man kan gøre det bedre næste gang man ender i den situation. Det var egentlig sådan jeg opfattede svarene i den gamle tråd. Svarene var måske ret kontante, men jeg er overbevist om de var i den bedste mening.

Nok om det.

Jeg håber VikingPowerSV får lyst til at fortælle om det igen, senere.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Per

• Sandt SVin
Det synes jeg sgu er ærgeligt...nåede lige at læse Luske's indlæg - hvilket jeg synes gav et godt og ærligt input omkring det som skete - set fra en lidt anden vinkel.....og så gav det også lidt input om at Tirsdagsture godt kan foregå i normalt tempo....selvom de måske har et andet ry/rygte....hvad der ellers skete i tråden må jo ha' været dårlig kommunikation....

Det er sgu for dårligt hvis ikke vi kan give vores meninger til kende..dele erfaringer.... og acceptere at se indad mod egne fejl og måske bare grine lidt af det (og os selv) og sige ... nå der er noget at lære...eller nå sådan havde jeg ikke lige set på det.....jeg tror ikke at der er nogen som bevidst blot sidder og venter på at komme med dårlige kommentarer......... stikpiller osv....
Hvis man bare må SVINE - så gør det face to face og ikke bag tastaturet.....

Og som Smølfen påpeger - der er sgu altid noget at lære af andres erfaringer - både de gode / dårlige / farlige osv....

Synes det er noget tis..........øv øv øv
« Senest Redigeret: April 29, 2011, 11:37:51 am af Per »
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Jeg nåede ikke at se Luske's indlæg, men mit eget indlæg blev taget meget ilde op, og jeg fik en pm om at slette det igen - ellers ville Toke forsøge at slette tråden da han mente at jeg var nedladende  :roll:
Det kan jeg overhovedet ikke genkende, og ej heller ville jeg slette mit indlæg selvom "mine argumenter ikke var iorden".  :? :?
Man kan næppe undgå at folk kommer med gode råd når man skriver om et styrt. Hvis ikke man kan tåle det, hvorfor så skrive om styrtet? For at andre kan blive klogere? På hvad?? Hvis ikke der er et løsningsforslag, bliver ingen klogere  :whatever:

Jeg synes det et plat at tråden blev slettet. Toke kunne ha slettet sin egen tekst og ladet resten være. Det ville ikke give mening for folk der ikke havde læst det oprindelige indlæg, men folk der allerede havde kommenteret kunne da følge med alligevel.

Edit: De fleste citationstegn fjernet.
« Senest Redigeret: April 29, 2011, 04:43:11 pm af NielSV650 »
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

VikingPowerSV

• Roadracer
Sv: Tråd slettet eller !!!!!!! VikingPowerSV - alias Danser Med Hegn.. ;-)
« Svar #5 Dato: April 29, 2011, 04:24:34 pm »
Som overordnet, så tog det for meget energi at besvare den mænge mere eller mindre konstruktive kritik

Jeg vil prøve at give svar på det folk har skrevet og udrede det lidt, for som man læser det udefra er det svært at se det fra min side som det er nu.

- Til Per

Ja, det er korrekt jeg ønskede tråden slettet hvilket jeg synes var synd.
Selføl skal der være mulighed for at udtrykke sin mening.. del erfaring, lære af det og alt det andet.
Dårlig kommunikation og situationsfornemmelse er hvad det var.

Jeg er også åben over for at lære af andres erfaring.

- Til amagerdk

Ja øv for den. Jeg har det okay, har dog haft en vedvarende hovedpine de sidste par dage. Tøsen har det ikke for godt, men jeg må gøre det bedste for at få hende igang igen

- Til Smølfen

Jeg er først og fremmest glad for at tråden blevet fjernet. Mest fordi jeg spurgte efter det. Det viser at admins ønsker det bedste for alle, selv om det måske ikke er samme forståelse for begrundelsen.
Jeg vil næsten citere dig " Ved at kigge på et uheld, finder man ud af hvordan man/andre kan gøre det bedre næste gang man ender i den situation" Det var DET tråden blev oprettet for.
 "Svarene var måske ret kontante, men jeg er overbevist om de var i den bedste mening". Det er fint at folk vil dele erfaring, jeg så det bare slet ikke konstruktivt for visse personer.

- Til NielSV650

Jeg vil allerførst fratage dig æren for at få tråden slettet. Det var ikke som en trussel. Jeg forudså hvad din kommentar bragte med dig og hvilke drejning tråden ville tage. Dette ønskede jeg ikke , så der var to muligheder. Du fjernede/rettede din post eller tråden blev fjernet. Jeg spurgte dig ordenligt i den pm.

Selve din post var fjernt fra hvad man kan kalde en samling af gode råd. Det var en opremsning af alt det du simpelthen ikke forstå omkring hvad jeg fortalte. Du havde svært ved at analyser tingene ud fra mit synspunkt og blev lettere modbydelig.

Din overdreven brug af citationstegn, i ovenstående post, antyder en nedladende tone, hvilke bekræfte mit første indtryk. Men det er åbenbart sådan du taler/skriver.

Om du synes det er plat, er din helt subjektive holdning som jeg, tydeligvis ikke har nogen mulighed for at nuancere.

Hvis tråden var aktiv u. min beretning, ville flere dele de samme holdninger som du, resolut har holdt fast i.

- Min begrundelse for at tråden blev fjernet:

Tråden begyndte at blive en katalysator for alt for megen demoraliserende kritik.
Der blev flere gange antydet, i de råd der blev givet, en hasarderet kørsel og beretningen blev et skoleeksempel på hvordan andre ikke burde køre.
Til det, blev tråden også opfattet som en udlægning af undskyldninger på undskyldninger for styrtet og ALT for mange havde behov for at dømme og pointere fejl. 
Generelt havde mange det svært ved at sætte sig i førens sted, for hvilke de personer det galt for derfor følte sig bedrevidene. 

- Mit synspunkt:

Jeg gav ingen undskyldninger for at jeg styrtede, jeg begrundede det. Der er nogle der stadigvæk vil have det svært ved at differentiere de to ting.
Jeg kom til et sving som overraskede mig, da jeg var midt i det. Det benævnte træ havde sin påvirkning ligesom vejens hældning, samt min vurdering af hastighed og nedlægning.
Det var igen ingen undskyldning, men en begrundelse hvorfor det skete. Når jeg så skriver dette havde nogle utrolig svært ved at sætte sig i mit sted og forstå mit tankeforløb. At så mange negligere/fordrejer mine vurderinger i situationen er mig en gåde.

Kort oprids: Primære årsag var min erfaring; det er jeg klar over, hvilke jeg nævnte i beretning. At jeg mistede overblikket var tildels træet samt vejen med til. At jeg laver en sikkerhedsvurdering ved at trække ud i siden; det er jeg kun glad for jeg gjorde.   

Egen selvakendelse er lærerigt, men empati skader ej.

ALT hvad jeg ejer ligger i den motorcykel. Det er sgu mit kæreste eje. Jeg har lille indtægt og ingen omgangskreds der lige kan fikse den. Go easy on the new guy. Ingen havde nogen indvendinger angående Pers styrt. (hvilke sætter det lidt i perspektiv synes jeg)

Og til Jer, der ønsker at repetere. Ja erfaring skal deles, MEN på en positiv og konstruktiv måde. Tak

Så er den skid vist også slået. !

Edit: Vil gerne udtrykke en tak for turen bagpå Nick og ubeskrivelig fedt du ville køre hjem selvom du havde andre planer og tak til Jer andre der har skrevet til mig og tilbudt hjælp. I ved hvem I er :)

- Til Luske
... Grunden til at jeg blir nødt til at poste igen, er at du IGEN prøver at overbevise dig selv om at det var det rette du gjorde i situationen..

Præcisér situation...  !?

At jeg trækker ud i siden VAR det rette jeg gjorde, da jeg var klar over jeg ikke kunne holde min bane. Hvorfor var det det rette: At ramme en modkørende kontra bremse ned ude i siden. Derfor. At min nedbremsning fejler, er noget lort.

.. ( nu får man så fornemmelsen af at du overhovedet ikke vil tage noget af det til dig, og ja så får man sgu lidt lyst til bare at sige.. fint - du sejler bare din egen sø og fortsætter.

Det modstrider direkte hvad jeg lige har skrevet ovenover. Så det kan jeg ikke følge dig i.

... så kan de andre også se hvad jeg fik skrevet (... - så kan de også se hvor uartig jeg må have været i mit indlæg  )

Jeg har ikke ønsket decideret rettelse eller udtryk, hvad du skriver som uartig, mht. din post

- Til Smølfen

Min holdning er som udgangspunkt, at en svingulykke som denne hvor man ender i modsatte grøft...
Må lige komme med en rettelse. Jeg ender ikke over i den modsatte grøft, jeg kommer kun over i modsatte vejbane, hvor jeg så vælger, pga. uvisheden om modkørende at trække ud.

- Til NielSV650
I sidste ende.... :hand:
Du forbløffer mig igen og igen med din seneste post. Nuff' said

- Til Smølfen

At jeg trækker ud i siden VAR det rette jeg gjorde, da jeg var klar over jeg ikke kunne holde min bane. Hvorfor var det det rette: At ramme en modkørende kontra bremse ned ude i siden. Derfor. At min nedbremsning fejlede, er noget lort.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til det der. Du efterspørger konstruktiv kritik, men du afviser den når den kommer, i virkeligheden ønsker du jo bare en bekræftelse af at du handlet korrekt. Det tror jeg ikke du skal regne med kommer. Jeg må indrømme at jeg har meget mere tiltro til Luskes opfattelse af situationen, med al hans erfaring på både bane og vej. Med hans udkigsposition, er han så tæt på et ekspertvidne som du kommer. Hvad han har at sige om dit uheld, bør du tage til efterretning

..Man lærer konstant af hinanden.

Der er så meget jeg gerne vil kommentere til din post.

Allerførst og vil nu gerne slå det HELT fast jeg siger ikke luskes post imod. På nær det jeg har citeret og rettet ham for. Jeg er i en situation hvor jeg vurdere, at hvis jeg prøver at dreje tilbage på min bane, så kommer jeg i unødig fare, da jeg på det tidspunkt ikke havde det overblik over evt. modkørende billister.

Hvad forkert ser du i den vurdering i DEN situation ? Det er korrekt, at det er ikke den måde jeg skal klare et sving på næste gang, fordi jeg er blevet lidt klogere på hvordan jeg kan undgå at komme i den situation. Men i det øjeblik var det, det rigtige jeg gjorde føler jeg. Jeg ønskede ikke at udsætte mig selv for fare i modkørende bane mere end højst nødvendig.

"Men hvis du bare vil have ynk, så værsgo" "Men hey, hvis du ikke vil drage nytte af den massive viden han og andre ligger inde med, så ... fortsæt da stædigt."
Unødvendigt...
« Senest Redigeret: April 29, 2011, 07:21:31 pm af VikingPowerSV »
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Jeg har egentlig kun ét råd, som jeg stadig benytter mig af.

Fællestur er fedt, fordi man bliver udfordret på sine evner. En god fællestur rykker grænserne bare en lille smule. Det er også sjovt at få sine grænser rykket meget, men en "oh, ffffuuuuuck" oplevelse er ikke fed. Men dem kommer man altså ud for engang imellem. Og det er i den situation mit råd gælder:

Hvis man har samme hastighed som den forankørende, og han kan komme igennem svinget, så kan jeg også. På landevejen kan vores cykler det samme. Træk eventuelt koblingen, men tænk "ned ned ned", råb det inde i hovedet og benyt kontrastyringen til at tvinge det lede svin ned så du kommer rundt.

Det virker for mig :)

NielSV650

• Sandt SVin
Ingen havde nogen indvendinger angående Pers styrt. (hvilke sætter det lidt i perspektiv synes jeg)

Hvor er Per's styrttråd??

CarstenM

• Gæst
ALT hvad jeg ejer ligger i den motorcykel. Det er sgu mit kæreste eje. Jeg har lille indtægt og ingen omgangskreds der lige kan fikse den. Go easy on the new guy.

Hejsa Toke

Da jeg læste de linier du har skrevet der så syntes jeg ligesom det for mig satte alting i perspektiv.
Jeg læste med i din oprindelige tråd. Syntes ikke det virkede som om du undskyldte og at det var alle andre's skyld med dit styrt. Syntes samtidig heller ikke de andre var nedladende eller tilsvinende i deres svar. Om det var konstruktiv kritik eller ej syntes jeg helt klart du selv skal have lov til at bestemme.
Men har stor respekt for at en "ny" tør skrive en tråd der beskriver et styrt.  :respekt:

Men som de andre skriver så er det bare op på hesten igen. Håber du hurtigt kommer ud og kører igen.

Per

• Sandt SVin
Tråd slettet eller !!!!!!! VikingPowerSV - alias Danser Med Hegn... ;-)
« Svar #9 Dato: April 29, 2011, 05:01:56 pm »
Ingen havde nogen indvendinger angående Pers styrt. (hvilke sætter det lidt i perspektiv synes jeg)

Sidder med Iphone Næls :) så jeg linker ikke, men søg på rookie så finder du den ;-) og kommenter den endelig det kan jo være at du kan komme med tricks og tips :) da jeg har en del at lære... Det er jo ufedt når ens kneesliders kun bliver slidt når man styrter... Haha ;-)

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Tråd slettet eller !!!!!!! VikingPowerSV - alias Danser Med Hegn... ;-)
« Svar #10 Dato: April 29, 2011, 05:16:39 pm »
Citér
Det er jo ufedt når ens kneesliders kun bliver slidt når man styrter... Haha

Har du kneesliders på røven ? Det var da vist der du blev mest slidt eller ?!?!?!?!?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #11 Dato: April 29, 2011, 05:21:01 pm »
Som overordnet, så tog det for meget energi at besvare den mænge mere eller mindre konstruktive kritik
..........
- Mit synspunkt:

Jeg gav ingen undskyldninger for at jeg styrtede, jeg begrundede det. Der er nogle der stadigvæk vil have det svært ved at differentiere de to ting.
Jeg kom til et sving som overraskede mig, da jeg var midt i det. Det benævnte træ havde sin påvirkning ligesom vejens hældning, samt min vurdering af hastighed og nedlægning.
Det var igen ingen undskyldning, men en begrundelse hvorfor det skete. Når jeg så skriver dette havde nogle utrolig svært ved at sætte sig i mit sted og forstå mit tankeforløb. At så mange negligere/fordrejer mine vurderinger i situationen er mig en gåde.

Kort oprids: Primære årsag var min erfaring; det er jeg klar over, hvilke jeg nævnte i beretning. At jeg mistede overblikket var tildels træet samt vejen med til. At jeg laver en sikkerhedsvurdering ved at trække ud i siden; det er jeg kun glad for jeg gjorde.   

Egen selvakendelse er lærerigt, men empati skader ej.

ALT hvad jeg ejer ligger i den motorcykel. Det er sgu mit kæreste eje. Jeg har lille indtægt og ingen omgangskreds der lige kan fikse den. Go easy on the new guy. Ingen havde nogen indvendinger angående Pers styrt. (hvilke sætter det lidt i perspektiv synes jeg)

Og til Jer, der ønsker at repetere. Ja erfaring skal deles, MEN på en positiv og konstruktiv måde. Tak

Så er den skid vist også slået. !

.....

jeg bliver nødt til at poste det jeg havde skrevet igen Havde heldigvis gemt hele smøren i et tekst dokument :D

Grunden til at jeg blir nødt til at poste igen, er at du IGEN prøver at overbevise dig selv om at det var det rette du gjorde i situationen.. og det syntes jeg altså er forkert.. det er faktisk derfor at jeg skrev mit indlæg, netop som hjælp til ikke at begå de samme fejl igen.  Skrev det faktisk for at hjælpe! ..  ( nu får man så fornemmelsen af at du overhovedet ikke vil tage noget af det til dig, og ja så får man sgu lidt lyst til bare at sige.. fint - du sejler bare din egen sø og fortsætter.

Men jeg giver det et sidste skud.. og så kan de andre også se hvad jeg fik skrevet (der var et par stykker der åbenbart ikke nåede at se det - så kan de også se hvor uartig jeg må have været i mit indlæg !?!?  :undecided:  )

her er mit indlæg til den forsvundne tråd:

start

Jeg må til "tirsdagsturens" forsvar understrege at denne tur ikke var en hoved op i røven tur.. over stok og sten med de folk der kender ruten til hudløshed.
Vi var meget få der var mødt, og alle var klar på at det var en rolig tur for hyggensskyld.

Vi var : Langemand, Nick, Hr kronslev på sin hjemmebiksede gamle gixxer, den med blank tank og røv, Anne, en ny og ukendt gut (sort sv 650) med kæresten bagpå, SV Viking Power, og så undertegnede.. 

Der blev kørt pænt, og ventet på alle.. uheldet skete på vej hjem fra pizzariaet. Vi havde ikke kørt langt fra skævinge før ovenstående historie skete. Her blev kørt MEGET roligt da turen jo lige var startet igen ovenpå burgere osv. og jeg kørte især roligt, da jeg kørte på Nick's mc.  Jeg lå bagerst og lullede bare efter, foran mig lå kæreste parret på den sorte SV 650, dernæst mister Viking og så Anne foran Vikingen (Toke) .. de andre der var foran Anne har ingen betydning i denne fortælling. og række følgen af dem husker jeg heller ikke da jeg lå bagerst og nulrede afsted på en lånt knallert. 

Men som sagt der blev i mine øjne ikke kørt stærkt overhovedet på turen fra pizzariaet.. jeg erindrer heller ikke det sving som værende farligt mht overblik i svinget, svinget går til højre og der er ikke hæk eller andet buskads der gør at man ikke kan se frem i svinget, jo der er måske et par enkelte træer, men når man kommer hen mod svinget, skygger de ikke noget udsyn, måske kun et ganske kort øjeblik når man er inde i selve "svinget" ..  husker svingene fra de mange tirsdagsture som værende fine svingkombinationer, man godt kan køre friskt igennem, netop pga ok udsyn.  (jeg HADER nemlig selv sving hvor man ikke kan overskue om der kommer modkørende :) )

Jeg ved ikke om man jeg kan liste det her ud uden at støde nogen .. Men du har ligget bag Anne, og det bekræfter altså bare at vi ikke har kørt særlig stærkt. :D ( No Offense Anne  )   ved bare ikke hvordan jeg ellers skal fortælle om at farten ikke var over evne etc. for Anne kom fint igennem svinget (men hun har jo også kørt en del år efterhånden - men stærkt kørte vi ikke)

Det er en fin fortælling du har lavet og meget beskrivende af hvad du har oplevet oppe i hovedet. MEN Som jeg læser det, er der foregået ALT for meget unødvendigt oppe i hovedet. og jeg erindrer heller ikke at der var nogen modkørende.. det var først da alle (de efterfølgende var stoppet op at der kom en bil (altså efter du var på benene,  havde hoppet rundt, danset, sparket i jorden og svoret osv. :) )

Jeg må ærligt erkende at det jeg så derude, var en 100% begynder fejl af føreren og et styrt der er skabt af panik i øjeblikket. -  (jeg læser så nu at du kun har kørt 3 uger ?? - og tænker, ja så tog jeg ihvertfald ikke fejl og forstår det bedre)   

Fejlen er super klassisk for uerfarne mcister.  Panik !!, tør ikke bremse ind i svinget!!, og tør heller ikke fortsætte sit sving!! eller dreje mere, så man rent faktisk kommer igennem svinget !!l. Der bliver rettet op !!, bremset lidt!!, og dermed kørt ligeud, over i modsatte vejbane !! og kigget ud i rabatten på det man IKKE vil ramme!!, og det er altså der man ender. Man ender i rabatten når man retter op i et sving, og man ender der hvor man fokuserer sit blik !!.  Og nej rabatten er IKKE et sted en MC kan stå fast. AL form for sving og bremsen for at få MC'en ned i fart eller rundt i et sving SKAL foregå på asfalten. Rabbatten er absolutte LAST RESORT.    EFTER  !! man har prøvet alt andet. har man prøvet alt andet, så er det fordi at man er kommet for hurtigt ind i det, og så er der ik noget at gøre alligevel. men man har idet mindste gjort alt hvad man kunne for at få den rundt/ ned i fart..  (der er kun mere fart på hvis man giver op og kører af vejen)

Håber du kan tage den lidt rå version  .. men du er jo selv inde på at det nok skyldes manglende erfaring. og der vil jeg give dig helt ret   (som lidt erfaren kører læste jeg alle dine overvejelser og tanker du gjorde i situationen,  som en laaaang række undskyldninger for hvorfor du gjorde som du gjorde osv. - og syntes at jeg vil gøre opmærksom på at jeg stadig mener det er en lang liste undskyldninger - i håb om at du tager det til dig på den rette måde og lærer af det.) I mine øjne fejlede hverken sving, eller oversigtsforhold noget. Det eneste der fejlede var desværre din erfaring som MCist. noget rutine og en tiltro til at din mc kan meget mere end du tror, havde gjort at du bare havde bremset det der skulle til, måske endda lidt ind i svinget og så ellers rettet blikket godt ind og igennem svinget (istedet for ud i rabat og modsatte kørebane og andre steder du ik vil havne) så var du kommet fint rundt, ligesom alle de andre. 

håber du kan bruge det til noget. følte bare lige der var brug for et "reality check" så du ikke luller dig ind i dine egne undskyldninger og dermed aldrig får tiltro til mc'en fremover. Den kan meget mere end du ved.   Sådan noget finder man ud af på køretekniske kurser eller rigtige svingkurser - hvor man netop lærer at køre i sving.    (få samlet cyklen så den kan køre og fungere, op i røven med ridserne på udstødning kåbe dele etc.  skift det der reelt er knækket - og brug så resten af pengene på at komme på et kursus af en eller anden art. ) 

op på hesten makker !   :)  :thumbsup:

citat slut

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #12 Dato: April 29, 2011, 05:37:36 pm »
At jeg laver en sikkerhedsvurdering ved at trække ud i siden; det er jeg kun glad for jeg gjorde.   
Grunden til at jeg blir nødt til at poste igen, er at du IGEN prøver at overbevise dig selv om at det var det rette du gjorde i situationen.. og det syntes jeg altså er forkert..
Enig, det var derfor folk begyndte at påpege fejl. Det behøver vi ikke gøre igen. Det er langt mere konstruktivt at snakke om hvordan det havde været mere hensigtsmæssigt at reagere i situationen. Hvis en farlig situation ender i et styrt, har man i hvert fald ikke handlet korrekt. (Der kan dog godt være styrt, som ikke kan undgås, hvor det handler om at lave det mindste styrt).

Min holdning er som udgangspunkt, at en svingulykke som denne hvor man ender i modsatte grøft, altid kan undgås med mere nedlægning. Det kræver dog en del overvindelse mentalt som ny mc'ist. Det er jo det, øvelse handler om, at skubbe sine mentale grænser og forståelse for hvad mc'en kan. Det er meget, meget mere end man tror.

Per

• Sandt SVin
Tråd slettet eller !!!!!!! VikingPowerSV - alias Danser Med Hegn... ;-)
« Svar #13 Dato: April 29, 2011, 05:51:19 pm »
Citér
Det er jo ufedt når ens kneesliders kun bliver slidt når man styrter... Haha

Har du kneesliders på røven ? Det var da vist der du blev mest slidt eller ?!?!?!?!?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hahaha .... Ja det må man sige.. Ryg og røv...men åbenbart også lidt knæ ... :)

NielSV650

• Sandt SVin
« Svar #14 Dato: April 29, 2011, 06:04:46 pm »

Sidder med Iphone Næls :) så jeg linker ikke, men søg på rookie så finder du den ;-) og kommenter den endelig det kan jo være at du kan komme med tricks og tips :)

Nå ja, der var den jo. Skimmede den kun igennem første gang fordi den var så lang  :oops:
Per forklarer hvad der skete og ikke mere. Han skyder ikke skylden på nogen/noget - andet end sig selv. Jeg kan kun give ham ret, og tilføje: grøn klasse kører altid lidt underlige linier, så hold afstand!