Forfatter Emne: Fååårk.... Hvad er det jeg har købt!!!  (Læst 8143 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nick

• Sandt SVin
Sv: Fååårk.... Hvad er det jeg har købt!!!
« Svar #15 Dato: April 25, 2011, 08:59:53 pm »
Hvis du er frisk, kan vi da køre nogle ture i ballerup området? :-)
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #16 Dato: April 25, 2011, 11:38:12 pm »
Det med at den kan låse baghjulet ved nedgearing, det kan saksen lade sig gøre :D Og så der kommer lyd fra dækket  :thumbsup: Synes det fedt når den gør det :D

Jeg tager et smut til tyskland i morgen, ned og skal ha lavt min 6000km´s eftersyn. Så har lige rundet de 6000km på den.. Og bliver mere og mere glad for den hver gang jeg sætter mig op på den.... Alle de skræk historier med at den ikke kunne styre osv... Det må da vist bare være øre gas.... Synes den gør det rigtig godt ! Selvfølgelig er der plads til forbedringer... Som jeg også regner med at skal ha lavt i forbindelse med udskiftning af Olie her i næste vinterpause hvor jeg regner med at smide et sæt HyperPro Fjedre i forgaflen.... Kom selv fra en Honda CBR600F hvor jeg havde smidt HyperPro fjedre i ! LÆKKERT ! Det var en helt anden cykel jeg fik der synes jeg !
« Senest Redigeret: April 25, 2011, 11:42:00 pm af Rasmus Modsat »
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Damage

• Gæst
« Svar #17 Dato: April 26, 2011, 08:22:32 am »
Jeg kom selv fra en Yamaha Fazer 600 inden Sv1000´eren, og jeg skulle også lige vende mig til en v2´er...den ryster jo en del mere en  r4.

Men jeg blev aldrig fortrolig med affjedringen, den er alt for urolig til mig...ja...jeg synes faktisk at affjedringen er røv dårlig i forhold til Yamaha´en jeg kom fra. Jeg brugte nogle dage på at justere affjedringen men det blev aldrig rigtig godt. Så skiftede jeg fjedrene til HyperPro progressive fjedre og det er de bedste penge jeg har lagt på Sv´eren, den ligger nu helt stabilt og jeg mærker ingen uro i maskinen, det er en fornøjelse og kan i den grad anbefales.  :D

T-MAS

• Søndagskører
  • **
« Svar #18 Dato: April 26, 2011, 05:41:50 pm »
Hvis du er frisk, kan vi da køre nogle ture i ballerup området? :-)
hej Nick :D Det er jeg totalt klar til!... tror dog lige jeg skal have lidt rutine for mig selv først.... Er sgu lidt rusten syntes jeg... men om en måned... Der er jeg klar!
Mvh Thomas :-)

Peugoet Speedfight 45 km/T :-D
Yamaha FZ6-S
SV 1000 N

T-MAS

• Søndagskører
  • **
« Svar #19 Dato: April 26, 2011, 05:45:12 pm »
Jeg er igang med at byde på en anden bagdæmper... de kan altså fås til rigtig fornuftige penge på Ebay!
Det næste der skal modificeres bliver så forgaflen... Og jeg tror at jeg mest er til en USD løsning.... Skal bare lige have fundet en der kan hjælpe mig med lidt ekspertise :D Men hvis det ikke kan lade sig gøre... Ja så står den altså også på Hyperpro fjedre her! Noget skal der ihvertfald ske...

Yamaha FZ6-S
SV 1000 N

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #20 Dato: April 26, 2011, 06:18:16 pm »
Hyperpro fjedre i forgaflen, sintermetal bremseklodser, stålarmerede bremseslanger, 10 olie i styrdæmperen, zx10 bagdæmper og ændring af gearing så spiller den maks!!!  :blink:

Hvordan skifter du olie i styrdæmperen?? Har du en guide? Og hvilken olie er der blevet brugt?
SV1000N K7 - V2 Power
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

T-MAS

• Søndagskører
  • **
« Svar #21 Dato: April 26, 2011, 06:40:50 pm »
Hyperpro fjedre i forgaflen, sintermetal bremseklodser, stålarmerede bremseslanger, 10 olie i styrdæmperen, zx10 bagdæmper og ændring af gearing så spiller den maks!!!  :blink:

Hvordan skifter du olie i styrdæmperen?? Har du en guide? Og hvilken olie er der blevet brugt?
Ja det har jeg sgu også tænkt lidt over :D

Yamaha FZ6-S
SV 1000 N

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #22 Dato: April 26, 2011, 07:03:58 pm »

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=12830.msg129886#msg129886 10 hyperpro forgaffelolie spiller...  :thumbsup:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #23 Dato: April 26, 2011, 07:28:23 pm »

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=12830.msg129886#msg129886 10 hyperpro forgaffelolie spiller...  :thumbsup:

Fedt, tror jeg har en slat 10W stående fra da jeg skiftede fjedre i hondaen :D Men er ikke sikker...  :lmao:
SV1000N K7 - V2 Power

T-MAS

• Søndagskører
  • **
« Svar #24 Dato: April 26, 2011, 08:31:47 pm »
Taaark Jannik! You are the man!... Ja og så self også Poffy for at lave guiden :respekt:

Yamaha FZ6-S
SV 1000 N

Nick

• Sandt SVin
« Svar #25 Dato: April 26, 2011, 10:52:59 pm »
Helt iorden..  :mrgreen:

SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #26 Dato: April 27, 2011, 06:45:22 pm »
fedt indlæg, troede først lige at du bare svinede dit svin for vildt  :D

T-MAS

• Søndagskører
  • **
« Svar #27 Dato: April 28, 2011, 03:42:21 pm »
fedt indlæg, troede først lige at du bare svinede dit svin for vildt  :D

Hehe... Den krævede sgu også lige lidt tilvending... Men nu kan jeg nærmest ikke få armene ned :mrgreen:
Næste udfordring er bare at den er mega vanedannene og at jeg simpelthen bare blive nød til at pimpe den for vildt!

Yamaha FZ6-S
SV 1000 N

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #28 Dato: April 28, 2011, 06:19:11 pm »

Fedt, tror jeg har en slat 10W stående fra da jeg skiftede fjedre i hondaen :D Men er ikke sikker...  :lmao:

Det var desværre en SAE 15 jeg havde og der er ca 1 dl i.... Kan det bruges??

Ellers må jeg se om jeg kan krejle lidt et sted.
SV1000N K7 - V2 Power

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #29 Dato: April 28, 2011, 08:48:35 pm »

Det var desværre en SAE 15 jeg havde og der er ca 1 dl i.... Kan det bruges??

Ellers må jeg se om jeg kan krejle lidt et sted.

Det duer ikke med 15´er olie, da den bliver for styretræg.

Jeg har desværre lige givet det sidste af min10´er olie til Den Røde Baron da han skulle lave samme operation som dig, og havde prøvet med en 15 olie som var alt for dæmpende.

Er der der ikke en du kender der har fået gsxr gaffel på? Der skal bruges 10 olie i sådan en nemlig.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing