Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej alle, beklager at jeg ikke nåede frem som lovet. Begge unger stod med morgenmad, og sagde de havde arrangeret en hyggelig fars-dag for mig, så nænnede jeg sku ikke at skride hele dagen. MEN NÆSTE ÅR
Citat fra: Big G efter Juni 06, 2011, 10:57:39 amHej alle, beklager at jeg ikke nåede frem som lovet. Begge unger stod med morgenmad, og sagde de havde arrangeret en hyggelig fars-dag for mig, så nænnede jeg sku ikke at skride hele dagen. MEN NÆSTE ÅR Det var sødt af dem og godt at høre du valgte dem til, i stedet for at køre herover... ventede godt nok med længsel efter at se dit 2009 projekt IRL, men venter gerne til en anden god gang Ellers må vi jo finde dig når vi triller tur i Jylland
Min bærbar's strømforsyning valgte lige at gå tur med røgen, og vendte aldrig tilbage, så er lige blevet liiiiiiiidt forsinket i projekt resultater Går i gang med det her nu, og i mellemtiden er der måske lige en der tilfældigvis har en strømforsyning til en Lenovo maskine liggende? - en af de nye med det store runde stik (passer i en T61 model)?Mikkel
Ehhhh... mit excel er sgu blevet lidt rustent siden sidste år Er der nogen der kan varetage at få en excel fil eksporteret til noget html.. jeg fik det gjort ret smertefris sidste år, men nu er den vist smuttet i svinget.. altså hukommelsen Mikkel
Citat fra: GreenDevil efter Juni 06, 2011, 09:28:54 pmEhhhh... mit excel er sgu blevet lidt rustent siden sidste år Er der nogen der kan varetage at få en excel fil eksporteret til noget html.. jeg fik det gjort ret smertefris sidste år, men nu er den vist smuttet i svinget.. altså hukommelsen Mikkelhttp://www.ehow.com/how_13027_save-excel-worksheet.html /bo