Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVingman efter Maj 30, 2011, 01:10:00 pmJamen dB måleren melder sig så her Det er sådan en basse:http://www.vynckier.biz/en/handtools/measuring-tools/electronic-meters-test-instruments/limit-7000Hvis nogen larmer mere end 130 dB er der altså problemer - på den anden side giver det vist andre endnu mere alvorlige problemer
Jamen dB måleren melder sig så her
Har skiftet potte igen ... Så nu larmer jeg slet ikke mere ...
PERFEKT!!!Du må MEGET gerne tage den med eller evt. fortælle mig hvor jeg kan låne den hvis ikke du selv deltager
Jamen dB måleren melder sig så her Den får følgeskab af undertegnede og Helen og lidt mere buller
Citat fra: skurkenfradallas efter Maj 31, 2011, 12:30:26 amPERFEKT!!!Du må MEGET gerne tage den med eller evt. fortælle mig hvor jeg kan låne den hvis ikke du selv deltager Citat fra: SVingman efter Maj 30, 2011, 01:10:00 pmJamen dB måleren melder sig så her Den får følgeskab af undertegnede og Helen og lidt mere bullerJamen det er da planen at vi deltager alle 4.. dB måleren, Helen, mig og så ham der Bulder der plejer at sidde bag på mig
Jeg er en måske i afstemningen, der er blevet til en ja jeg kommer på søndag, men jeg kan ikke lige hitte ud af hvordan jeg kan opdatere dette, andet end ved at skrive det her?
Citat fra: Helen efter Maj 31, 2011, 01:04:35 pmJeg er en måske i afstemningen, der er blevet til en ja jeg kommer på søndag, men jeg kan ikke lige hitte ud af hvordan jeg kan opdatere dette, andet end ved at skrive det her?Jeg har ændret skurkens afstemning, så du nu kan få lov til at slette din stemme og stemme igen.
Citat fra: Jannik efter Maj 31, 2011, 01:11:19 pmCitat fra: Helen efter Maj 31, 2011, 01:04:35 pmJeg er en måske i afstemningen, der er blevet til en ja jeg kommer på søndag, men jeg kan ikke lige hitte ud af hvordan jeg kan opdatere dette, andet end ved at skrive det her?Jeg har ændret skurkens afstemning, så du nu kan få lov til at slette din stemme og stemme igen. Taak Jannik, SÅ ku´ jeg finde ud af det